🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40584.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جمعیت ۱.۳ میلیارد نفری چین زیر ذره بین سیستم تشخیص چهره سراسری

چین که حالا پیشتاز تولید سخت افزار در عرصه جهانی به شمار می رود برآن شده تا تمرکزش را روی دستاورد تکنولوژیکی بزرگ تری قرار دهد و آن چیزی نیست جز نوعی سیستم تشخیص چهره ...

چین که حالا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - پیشتاز تولید سخت افزار در عرصه جهانی به شمار می رود برآن شده تا تمرکزش را روی دستاورد تکنولوژیکی بزرگ تری قرار دهد و آن چیزی نیست جز نوعی سیستم تشخیص چهره که قادر باشد تمام ۱.۳ میلیارد نفر شهروند این کشور را شناسایی کند.

روزنامه صبح جنوب چین در این باره نوشته:

این پروژه از سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز شده و وزارت امنیت داخلی برای این منظور از یک کمپانی فعال در حوزه راهکارهای امنیتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - به نام Isvision خواسته که این سیستم و دیتابیس مربوط به آن را بسازد. هدف در واقع استفاده از دوربین های متصل به شبکه درسرتاسر قلمرو چین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - است تا هویت شهروندان ظرف تنها سه ثانیه با سطح دقت ۸۸ درصدی یا بالاتر شناسایی گردد.

ساخت چنین سیستمی را میتوان یک موفقیت تکنولوژیکی بسیار مهم برای چشم بادامی ها قلمداد کرد هرچندکه در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - سیستم های تشخیص چهره متعددی تولید شده و در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - مقیاس کوچک تر برای رصد فعالیت های برخی افراد مدنظر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - دولتمردان این کشور به کار می روند.

اضافه کنیم که این دوربین ها قرار است با کمک نوعی سیستم مبتنی بر کلاود روی چراغ های راهنمایی و رانندگی، ایستگاه های مترو و حتی اماکن عمومی سرتاسر چین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - نصب شوند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - تا کلیه حرکات و رفتارهای آنها را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - تحت نظر بگیرند.

البته گردآوری اطلاعات ۱.۳ میلیارد نفر انسان پایگاه داده ای عظیمی را ایجاد می کند که طعمه ای خوب برای هکرهاست. با در نظر داشتن اینکه سیستم مورد بحث قرار است روی کلاود پیاده سازی شود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - انتظار می رود که نظر هکرهای احتمالی را برای حمله جلب نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone