🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29037.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی اس 10 خبر از تعمیرپذیری سخت آن می‌دهد

وبسایت iFixit بار دیگر دست به کار شده و با کالبدشکافی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10e، علاوه بر نمایش قطعات داخلی پرچمدار جدید سامسونگ، این محصول را از نظر تعمیرپذیری هم مورد بررسی ...

وبسایت iFixit بار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - دیگر دست به کار شده و با کالبدشکافی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10e، علاوه بر نمایش قطعات داخلی پرچمدار جدید سامسونگ، این محصول را از نظر تعمیرپذیری هم مورد بررسی قرار داده است.

سامسونگ در پرچمداران جدید به صورت گسترده از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - مواد هدایت‌کننده گرما استفاده کرده است

یکی از مهم ترین نکات کالبدشکافی گلکسی اس 10، استفاده گسترده سامسونگ از مواد رسانای حرارتی به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - خصوص یک لوله هدایت کننده مسی بزرگ است که باعث می شود هنگام استفاده از قابلیت هایی مانند شارژ برعکس (استفاده از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - گوشی به عنوان پاوربانک) گرمای زیاد حاصل از فرآیند به قطعات حساس آسیب نزند.

لازم به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - ذکر است که گلکسی اس 10 در بررسی iFixit برای تعمیرپذیری نمره 3 از 10 را کسب کرده که تنها نکته مثبت در نتیجه گیری نهایی، امکان بازکردن تمام پیچ ها با استفاده از یک پیچ گوشتی استاندارد فیلیپس (چهارسو) بوده است.

در این بین استفاده از چسب قوی در اکثر نقاط دستگاه، فرآیند تعمیر را دشوار و حساس کرده و سختی تعویض باتری در کنار یکپارچه شدن پورت شارژ (این قسمت در مدل های قبلی ماژولار بود) با مادربورد، عوامل اصلی کاهش نمره تعمیرپذیری گلکسی اس 10 بوده اند.

در ادامه تصاویر مربوط به کالبدشکافی گلکسی اس 10 را مشاهده می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - کنید:

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران
جک هدفون گلکسی اس 10 به صورت ماژولار طراحی شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - و تنها 12 میلی متر طول دارد.
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران
باتری با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - چسب بسیار قوی به شاسی فلزی متصل شده و حتماً باید قبل از اقدام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - به جداسازی، چسب مذکور با محلول مخصوص ضعیف شود.
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران
جدا کردن ماژول دوربین سه گانه گلکسی اس 10 از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - بورد اصلی چندان سخت نیست.
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران
سامسونگ هرجا که ممکن بوده، از مواد هدایت کننده حرارت (مانند این پد ترمال) استفاده کرده است.
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران
گلکسی اس 10e از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بی بهره بوده و این قطعه را در دکمه پاور ادغام کرده است. (به استفاده گسترده از فلز مس در پرچمداران جدید دقت کنید)
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران
اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 طوری با صفحه یکپارچه شده که عملاً امکان جداسازی آن بدون آسیب وجود ندارد. به همین خاطر در صورت عملکرد نادرست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - این سنسور - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - و نیاز به تعویض، مالک مجبور است پنل نمایشگر را به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - صورت یکجا خریداری کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone