🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  3. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29404.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

برند Alienware از Area-51m رونمایی کرد؛ قدرتمندترین لپتاپ گیمینگ جهان

طی شش ماه اخیر بارها در اخبار خواندیم که Alienware، برند گیمینگ کمپانی دل قرار است از محصولی کاملاً متفاوت در CES 2019 رونمایی کند. حالا مشخص شده که آن رونمایی بزرگ، مربوط به لپتاپ ...

طی شش ماه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اخیر بارها در اخبار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواندیم که Alienware، برند گیمینگ کمپانی دل قرار است از محصولی کاملاً - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متفاوت در CES 2019 رونمایی کند. حالا مشخص شده که آن - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رونمایی بزرگ، مربوط به لپتاپ گیمینگ 17 اینچی Area-51m بوده که دل آن را «قدرتمندترین لپتاپ گیمینگ جهان» می خواند. گفته می شود تازه ترین لپتاپ Alienware به مدت 7 سال در حال مهندسی و طراحی بوده و می خواهد انقلابی ظاهر شود.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با نگاهی به تصاویر، مشخصاً با دستگاهی بسیار زیبا طرف هستیم. بدنه لپتاپ از جنس آلیاژ منیزیم است و در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو رنگ سفید و مشکی مات (که Lunar Light و Dark Side of the Moon نام گرفته اند) به دست مشتریان خواهد رسید. خیلی ساده اگر بگوییم، Area-51m - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خوش منظرترین لپتاپی است که برند گیمینگ دل تا به امروز عرضه کرده. اما به خاطر سخت افزار قدرتمند دستگاه، باید خودتان را برای وزنی تقریباً 4 کیلویی آماده کنید.

نمایشگر این دستگاه از تکنولوژی G-Sync و نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند و حاشیه های بسیار باریکی دارد. در زیر نمایشگر هم سخت افزار پایش حرکات چشم Tobii قرار گرفته که می تواند مسیر نگاه گیمر را در بازی های ویدیویی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پایش کرده و مزیت هایی برای - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - او به ارمغان آورد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

دل مدعی شده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که علی رغم قطعات - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دسکتاپ مورد استفاده در دستگاه، لپتاپ Area-51 همواره خنک باقی می ماند که به نظر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ادعای درستی می رسد؛ خصوصاً - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با درنظرگیری خروجی های هوایی که در زیر لپتاپ قرار گرفته اند.

در نهایت گفتنی است که خرید این لپتاپ با مشخصات بسیار قدرتمند، قطعاً هزینه ای گزاف روی دستتان خواهد گذاشت اما قیمت پایه دستگاه معادل 2000 دلار است که چندان کمرشکن نیست. مشخصات کلیدی لپتاپ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Alienware که از روز بیست و یکم ژانویه در دسترس قرار خواهد گرفت به شرح زیر است.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

  • کیبورد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Alienware TactX با نورپردازی RGB LED به ازای هر کلید
  • گزینه های پردازنده: Intel Core i7-8700 (شش هسته ای)، Core i7-9700: (هشت هسته ای) و Core i9-9900HK - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - (هشت هسته - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ای)
  • گزینه های کارت گرافیک: GeForce RTX 2070 ،GeForce RTX 2060 و GeForce RTX 2080
  • حافظه رم: - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 8 الی 64 گیگابایت از نوع DDR4
  • گزینه های حافظه تکی، دوگانه و سه گانه، بین 256 گیگابایت الی 3 ترابایت
  • اترنت 10/100/1000/2.5Gbps RJ-45، کیلر وایرلس 1550 2x2 AC، بلوتوث 5.0
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone