تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10096.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

حکم تاریخی دادگاه اپل و اپیک گیمز: روش‌های پرداخت جایگزین باید به اپ استور اضافه شوند

قاضی دادگاه جنجالی اپل و اپیک گیمز اعلام کرد که توسعه‌دهندگان باید بتوانند به روش‌های پرداخت جایگزین دسترسی داشته باشند. اپل و اپیک گیمز نسبت به این رای واکنش نشان داده و می‌خواهند آن را ...

قاضی دادگاه جنجالی اپل و اپیک گیمز اعلام کرد که توسعه‌دهندگان باید بتوانند به روش‌های پرداخت جایگزین دسترسی داشته باشند. اپل و اپیک گیمز نسبت به این رای واکنش نشان داده و می‌خواهند آن را به دادگاه تجدیدنظر ببرند.

قاضی «گونزالز راجرز»، در حکمی می‌گوید دادگاه قادر نیست به‌صورت قطعی تعیین کند که اپل انحصارطلب یا ناقض قوانین ضد انحصار است. با این حال، این شرکت برخی از قوانین رقابت کالیفرنیا را زیر پا گذاشته است. در نتیجه، کوپرتینویی‌ها به مخفی‌سازی اطلاعات حساس از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - مصرف‌کنندگان و محدودسازی انتخاب‌های کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - محکوم هستند.

بر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - همین اساس از اپل خواسته شده به توسعه‌دهندگان آمریکایی اجازه دهد مخاطبان خود را به سمت راهکارهای پرداخت دیگری به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - جز سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپل هدایت کنند. قاضی راجرز گفت اپیک گیمز هم باید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - ۱۲,۱۶۷,۷۱۹ دلار معادل ۳۰ درصد از درآمد این شرکت از بازی فورت‌نایت در اپ استور در بازه زمانی اوت تا اکتبر ۲۰۲۰ را به اپل بپردازد. به‌علاوه، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - ۳۰ درصد از درآمد فورت‌نایت از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۰ تا روز صدور حکم و بهره آن باید به اپل پرداخت شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان

هنوز دقیقا مشخص نیست که اپل این رای را به دادگاه تجدیدنظر خواهد برد یا نه اما آن‌ها در واکنش به این حکم در بیانیه‌ای اعلام کردند:

«دادگاه امروز آن‌چه را تایید کرد که ما از مدت‌ها قبل می‌دانستیم: اپ استور ناقض قوانین ضد انحصار نیست. دادگاه می‌داند که ‘موفقیت غیرقانونی نیست.’ اپل در تمام حوزه‌هایی که فعالیت دارد با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - رقابت سنگینی روبروست. باور داریم که مشتریان و توسعه‌دهندگان ما را انتخاب می‌کنند چون در دنیا بهترینیم. ما همچنان بر این باور متعهدیم که اپ استور بازارگاهی امن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - و قابل اعتماد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - است که از جامعه پررونق توسعه‌دهندگان و بیش از ۲.۱ میلیون شغل حمایت می‌کند. در این بازارگاه قوانین به‌صورت یکسان برای همه اجرا می‌شود.»

اپیک گیمز نیز در واکنش به این خبر گفت آن‌ها از نتیجه این پرونده راضی نیستند و آن را به دادگاه تجدیدنظر می‌برند. مدیرعامل این شرکت در توییتر نوشت:

«رای امروز دادگاه نشان‌دهنده پیروزی توسعه‌دهندگان یا مصرف‌کنندگان نیست. اپیک از طرف چند میلیارد مصرف‌کننده برای دستیابی به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - رقابت منصفانه در حوزه روش‌های پرداخت درون برنامه‌ای و اپ استورها مشغول مبارزه است. فورت‌نایت زمانی به اپ استور iOS برمی‌گردد که اپیک بتواند در رقابتی منصفانه با پرداخت درون برنامه‌ای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - اپل از روش‌های پرداخت جایگزین استفاده کند.»

رای دادگاه اپیک گیمز و اپل از تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) اجرایی می‌شود.

- تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone