تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16952.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با بهترین سرویس‌های جایگزین گوگل فوتوز آشنا شوید

روزی که همه منتظرش بودیم بالاخره فرا رسید. گوگل بالاخره اعلام کرده که گوگل فوتوز از حالت «رایگان» درآمده و بزودی باید در ازای استفاده از این سرویس، پول پرداخت. مشتریان در آینده نزدیک و ...

روزی که همه منتظرش بودیم بالاخره فرا رسید. گوگل بالاخره اعلام کرده که گوگل فوتوز از حالت «رایگان» درآمده و بزودی باید در ازای استفاده از این سرویس، پول پرداخت. مشتریان در آینده نزدیک و در صورتی که فضای ذخیره‌سازی رایگان گوگل فوتوز را با انبوهی از تصاویر و ویدیو پر کنند، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - باید اشتراک گوگل را بخرند تا کماکان قادر به استفاده از آن باشند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان

اگر صادق باشیم، Google One به هیچ وجه معامله بدی نیست. در رنج‌های قیمت مختلف، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - این سرویس مقدار قابل توجهی از فضای ذخیره‌سازی را در ازای هزینه‌ای نه‌چندان کمرشکن در اختیارتان قرار می‌دهد. اما مشکل اینجاست که فضای ذخیره‌سازی شما میان تمام سرویس‌های گوگل به اشتراک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گذاشته می‌شود و فقط در خدمت تصاویر و ویدیوهایتان نخواهد بود. بنابراین باید حواس‌تان باشد که گوگل درایو و جیمیل را حسابی تر و تمیز نگه دارید تا فضای ارزشمندتان هدر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نرود. قیمت‌گذاری‌های گوگل وان به شرح زیر است:

  • ۱۰۰ گیگابایت: ۲ دلار در ماه / ۲۰ دلار در سال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - (در صورت پرداخت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - سالانه)
  • ۲۰۰ گیگابایت: ۳ دلار در ماه / ۳۰ دلار در سال
  • ۲ ترابایت: ۱۰ دلار در ماه / ۱۰۰ دلار در سال

شما به چه میزان فضای ابری نیاز دارید؟ این موضوع وابسته به تعداد تصاویر و ویدیوهایی است که معمولا ثبت می‌کنید. به احتمال زیاد نیازهای اکثر کاربران با فضای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۱۰۰ گیگابایتی برطرف شود. فقط حواستان باشد که اگر یکی از موبایل‌های پیکسل گوگل را در اختیار دارید و به آپلود تصویر و ویدیو می‌پردازید، فضای ابری شما صرفا در صورتی اشغال خواهد شد که به آپلود ورژن اورجینال تصاویر بپردازید. اگر به کاهش کمابیش کیفیت تصاویر تن بدهید، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوگل از تصاویر شما به رایگان نگهداری می‌کند. این یکی از مزایای استفاده از موبایل خود گوگل است که کاربران اپل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را که در هر صورت باید بابت iCloud پول بدهند را آزار می‌دهد.

Dropbox

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان

دراپ‌باکس بدون تردید هزینه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیشتری نسبت به گوگل وان روی دست‌تان می‌گذارد، از این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نظر که تنها یک اشتراک «ساده» برای خرید وجود دارد: ۲ ترابایت در ازای ۱۰ دلار در هر ماه. اگرچه خبری از قابلیت‌های جالب‌ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - توجه گوگل فوتوز مانند تشخیص چهره برای جستجو میان تصویر نیست، اما دراپ‌باکس هم مزایای خودش را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بکاپ‌گیری خودکار از تصاویر، ویدیوها و اسکرین‌شات‌ها، اسکن مستندات، یک بخش خاص در اپلیکیشن موبایل برای جستجو میان تصاویر و همینطور کنترل دسترسی کامل روی محتوایی که با دیگران به اشتراک می‌گذارید اشاره کرد.

از سوی دیگر به قابلیت‌هایی نظیر Dropbox Transfer (برای اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم)، Dropbox Password (برای ذخیره‌سازی امن محتوا با استفاده از تمام پسووردهایتان) و Vault (یک احراز هویت چند مرحله‌ای مبتنی بر پین برای فایل‌های مهم) دسترسی خواهید یافت.

افزون بر این‌ها، استفاده از سرویسی مانند دراپ‌باکس می‌تواند دلایل اخلاقی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز داشته باشد: بسیاری از مردم دوست ندارند به گوگل بابت ذخیره‌سازی اطلاعاتی پول بدهند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - که این شرکت در نهایت از آن‌ها استفاده کرده و ضمن درآمدزایی، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهبود تکنولوژی‌هایش می‌پردازد. برای مثال وقتی شما تصاویر خود را در فضای ابری گوگل آپلود می‌کنید، این شرکت می‌تواند از آن‌ها برای بهبود توانایی‌های هوش مصنوعی خود در تشخیص اشیا استفاده کند. منطقی نیست که در ازای این کمک بزرگ، ما - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاربران هم به فضای رایگان دسترسی داشته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - باشیم؟

iCloud

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان

گوگل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - وان معمولا فضای ابری بیشتر یا مشابه را در ازای قیمتی کمتر نسبت به iCloud در اختیارتان قرار می‌دهد. با این همه، اگر شما هم از خریداران موبایل‌های آیفون باشید، سوییچ کردن به iCloud برای ذخیره‌سازی تصاویر و ویدیوها، آسان‌ترین رویکردی است که می‌توانید در پیش بگیرید. در واقع اپل برای آن دسته از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - افرادی که هیچوقت به استفاده از فضای ابری راضی نشده‌اند یک اشتراک ویژه در نظر گرفته: ۵۰ گیگابایت فضای ابری ماهانه در ازای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - تنها ۱ دلار. نه گفتن به چنین اشتراکی آنقدرها آسان نیست.

درست مانند گوگل، فضای iCloud خریداری شده، کاربردی فراتر از ذخیره‌سازی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - صرف تصاویر دارد. می‌توانید به ذخیره مستندات، بکاپ موبایل، پیام‌ها و در واقع هرچیزی که در موبایل آیفون‌تان یافت می‌شود بپردازید. و تمام این اطلاعات، میان تمام دیوایس‌های اپلی شما همگام‌سازی خواهند شد تا در هر زمان و مکان، تنها چند کلیک با فایل‌های حیاتی خود فاصله داشته باشید.

اگرچه هم اپل و هم گوگل هر دو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - از کمپانی‌های بزرگ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - حوزه تکنولوژی به حساب می‌آیند، اما - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - اگر حریم شخصی برایتان مهم است، اپل قطعا انتخاب بهتری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسبت به غول حوزه جستجو خواهد بود. برخلاف گوگل، اپل صرفا به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - دنبال فروش سخت‌افزار و سرویس است و علاقه‌ای به بازار تبلیغات ندارد. از سوی دیگر، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در موبایل‌های آیفون، منحصرا روی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - خود موبایل پیاده‌سازی می‌شوند و هیچکس قرار نیست از فایل‌های شما در فضای ابری برای تربیت هوش مصنوعی استفاده کند.

البته یادمان باشد که اپل هم از طریق اپ استور خود یک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - مونوپلی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - تمام‌عیار به راه انداخته، بنابراین اینطور نیست که با استفاده از آی‌کلاد، تمام موازین اخلاقی را رعایت کرده باشید.

Amazon Photos

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان

آیا باید بابت آمازون فوتوز پولی بپردازید؟ اگر بخواهید هم نمی‌توانید. در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - واقع - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - آمازون هیچ سرویس ذخیره‌سازی تصویر مستقلی ندارد. در عوض، با خرید اشتراک Amazon Prime این کمپانی، یک سرویس «رایگان» و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نامحدود برای ذخیره‌سازی تمام تصاویرتان با رزولوشن کامل در اختیارتان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر پیشتر اشتراک پرایم را خریداری کرده باشید، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده از این سرویس اصلا جای فکر کردن ندارد.

همانطور که قطعا خودتان حدس زده‌اید، فضای ذخیره‌سازی رایگان آمازون تنها زمانی خوب است که عضو آمازون پرایم باشید. اگر به هر دلیلی اشتراک خودتان را تمدید کنید، یا باید هزینه‌ای جداگانه بابت فضای Amazon Drive (با قیمت پایه ۲ دلار در ماه یا ۲۰ دلار در سال در ازای ۱۰۰ گیگابایت) بپردازید یا هرآنچه آپلود کرده‌اید را دانلود کنید تا مجددا در جایی دیگر ذخیره‌شان کنید.

خودتان هاست شوید

با فرض اینکه حال و حوصله راه‌اندازی یک سرور خانگی را داشته باشید، خودتان هم می‌توانید به ذخیره‌سازی تصاویرتان بپردازید. نرم‌افزارهایی مانند Piwigo ،PhotoStructure یا Lychee نیازمند کارهایی بسیار فراتر از یک فشردن یک دکمه و ثبت نام برای یک سرویس ابری هستند، اما غیر از سخت‌افزارهای اولیه، دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت فضای ذخیره‌سازی نخواهید داشت. و ضمنا هیچکس نمی‌تواند به تصاویر و ویدیوهای شما دسترسی داشته باشد، مگر اینکه خودتان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - اجازه‌اش را بدهید.

اگرچه دسترسی از راه دور به تصاویر در این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - روش دشوار می‌شود، اما راه‌اندازی یک پروسه آرشیو تصویر ساده آنقدرها هم کاری دشوار نیست. برای مثال می‌توانید تمام داده‌هایتان را به صورت مداوم روی یک فضای ذخیره‌سازی محلی بریزید، اما یک کپی از تصاویرتان نیز روی موبایل نگه دارید. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - وقتی موبایل‌تان داشت پر می‌شد، خیلی ساده قدیمی‌ترین تصاویر را پاک کنید. و همین رویه را دائما و دائما در پیش بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone