🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33240.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مدل جدید اوپو فایند اکس با حافظه رم 10 گیگابایتی در راه است

چند وقتی است که اخباری درباره توسعه اسمارت فون هایی با حافظه رم 10 گیگابایتی به گوش می رسد. موبایل معرفی نشده ویوو Xplay7 و ROG Phone ایسوس از جمله موبایل هایی هستند که با ...

چند وقتی است که اخباری درباره توسعه اسمارت فون هایی با حافظه رم 10 گیگابایتی به گوش می رسد. موبایل معرفی نشده ویوو Xplay7 و ROG Phone ایسوس از جمله موبایل هایی هستند که با این میزان از حافظه رم عرضه خواهند شد. اما بنابر لیست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اخیر وب سایت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رگولاتوری TENAA به نظر می رسد اوپو با موبایل Find X نخستین برندی باشد که دست به عرضه چنین موبایلی می زند.

اوپو فایند اکس هم اکنون با رم 8 گیگابایتی و 128 یا 256 گیگابایت حافظه رم عرضه شده است اما IceUniverse، افشاگر نام آشنای چینی تصویری از لیست TENAA - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - منتشر کرده که حافظه رم 10 گیگابایتی و رام 256 گیگابایتی را نشان می دهد. گفتنی است که سایر مشخصات این مدل بهبودیافته تفاوتی با مدل پایه ندارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اوپو فایند اکس به نمایشگری امولد و 6.42 اینچی مجهز شده و رزولوشن 2340x1080 را به نمایش در می آورد. این موبایل از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - طراحی بدون حاشیه بهره مند شده و دوربین جلو و سنسورهای تشخیص سه بعدی چهره را «در پشت نمایشگر» قایم کرده است. در واقع یک اسلایدر بیرون جهنده پشت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بخش بالایی دستگاه تعبیه شده که سنسورهای مختلف از جمله دوربین دوگانه اصلی را در مواقع نیاز در دسترس قرار می دهد.

این موبایل از چیپست اسنپدارگون 845 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه با ترکیب سنسورهای 16 و 25 مگاپیکسلی تجهیز شده. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض روی دستگاه به اجرا در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می آید و باتری 3730 میلی آمپری آن از شارژ سریع پشتیبانی می کند. مدل پایه دستگاه هم اکنون 727 دلار قیمت دارد و گفته می شود این قیمت برای مدل مجهز به 10 گیگابایت رم معادل 1163 دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر شهرک میلاد شاهین شهر تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در شهرک میلاد شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر موژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما اطراف شهرک هشت بهشت شاهین شهر سرویس میده
پاسخ: بله در شهرک هشت بهشت شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone