🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36424.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اختلالات اینترنتی در مجلس و با حضور جهرمی بررسی می‌شود

هفته آینده مجلس میزبان وزیر ارتباطات و رئیس کمیته رگولاتوری است تا مشکل کند شدن و اختلالات اینترنتی در کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی شود. «رمضانعلی سبحانی‌فر» رئیس کمیته ارتباطات ...

هفته آینده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - مجلس میزبان وزیر ارتباطات و رئیس کمیته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - رگولاتوری است تا مشکل کند شدن و اختلالات اینترنتی در کمیته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

«رمضانعلی سبحانی‌فر» رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که باید مشخص شود چرا سرعت اینترنت کاهش یافته و باید هرچه سریعتر سرعت اینترنت افزایش یابد:

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان

«کندی سرعت اینترنت به دلیل فیلترینگ تلگرام است. در حال حاضر به دلیل کاهش سرعت اینترنت و پایین آمدن کیفیت آن، امرار معاش تعداد زیادی از مردم که از طریق کسب و کارهای اینترنتی است، دچار مشکل شده و باید هرچه سریعتر سرعت اینترنت افزایش یابد.»

کاهش سرعت اینترنت پس از فیلتر شدن تلگرام، مشکلی‌ست که کلیه کاربران در هفته‌های اخیر به آن دچار شدند و مدیر رگولاتوری نیز آن را تایید کرد. اختلالات اینترنتی موجب شد تا تمامی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - فعالیت‌ها و کسب و کارهای مرتبط با فضای مجازی تحت تاثیر قرار گیرند؛ از تراکنش‌های بانکی معمول میان شهروندان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - گرفته تا برنامه نویسان متخصص؛ موضوعی که ضرر و زیان آن شعاع زیادی دارد.

به همین دلیل هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - «محمدجواد آذری جهرمی» در هفته‌های اخیر تلاش کرد تا اختلالات به وجود آمده، رفع شود. هفته قبل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - جهرمی درپی اعتراضات عمومی و گزارشاتی که در همین مورد دریافت کرده بود با مدیران شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه جلسه‌ گذاشت. در این جلسه پس از ارایه راهکارهای فنی، جهرمی تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت و اپراتورها را ملزم کرد که حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آینده بر اساس راهکار های مطرح شده نسبت به رفع اختلالات در اینترنت اقدام کنند.

24 ساعت بعد هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - «مجید حقی» معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - رادیویی، به دنبال دستور وزیر ارتباطات اعلام کرد:

«در حال حاضر با تلاش های به عمل آمده و مستقل از روال های متداول مالی و اداری و به صورت بسیج همه امکانات و نفرات، حجم اختلالات تا ۸۵ درصد مرتفع شده است.»

البته حقی به همین نتیجه اکتفا نکرد و از ادامه فعالیت‌ها تا رفع کلیه اختلالات خبر داد. به گفته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - او برخی شرکت‌های کوچکتر هنوز موفق به رفع نواقص نشده‌اند و تذکرات لازم به آنها داده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - شد و لازم است تلاش بیشتری داشته باشند. حقی تاکید کرد در صورت استمرار، لیست این شرکت‌ها اعلام خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان

منتها رفع اختلالات اینترنتی کار آسانی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - نیست، چراکه اپراتورها در این میان نقشی ندارند. «احمدرضا نخجوانی»، مدیرعامل شاتل در بیانیه‌ای که دیروز منتشر کرد گفت: «کیفیت نامناسب اینترنت در ماه‌­های اخیر، خارج از دایره‌ی اختیارات اپراتورها بوده است.»

به گفته نخجوانی کاهش سرعت اینترنت ناشی از دو عامل است. اول مصوبه 266 که در آذر ماه 96 تصویب شد و بر اساس آن اپراتورها دیگر اجازه­ باز گذاشتن سرعت را نداشتند و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - در نتیجه حق انتخاب از کاربران برای انتخاب سرویس‌­های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - حجمی گرفته شد. عامل دوم هم فیلترینگ تلگرام است که طی چند هفته­ گذشته اختلالات بسیار جدی در شبکه­ اینترنت کشور ایجاد کرد و کنترل آن به کلی از اختیار اپراتورها خارج است. او توضیح داد:

«در حقیقت، ما در کیفیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - پهنای باند اینترنت که به دست­مان می­‌رسد دخل و تصرفی نداریم و پس از آن که محدودیت­‌های حاکمیتی بر آن اعمال می­‌شود، به دست­مان می‌­رسد. شواهد ما می­‌گوید پهنای باندی که به دست ما می‌­رسد دارای ماجراهایی‌ست که هفته‌­های قبل این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - مشکلات را نداشت. چه آن که این واقعیت انکارناپذیر است با محدودیت‌­های جدید، کاربران به شکل گسترده­ای از فیلترشکن­‌های مختلف استفاده می‌­کنند که خود باعث کندی دسترسی به اینترنت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - یا رویارویی با مشکلاتی در شبکه­ سرویس­‌دهنده ­ VPN می­‌شود که باز از اختیار اپراتوری مثل ما خارج است.»

وی همچنین به مسئولان گلایه کرد که اگرچه اپراتورها صلاحیت ندارند درباره­ مصلحت­ اندیشی­‌های حاکمیت برای اداره - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - کشور اظهار نظر کنند، اما دست کم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - انتظار دارند از صحبت درباره­ نقش اپراتورها به عنوان عوامل اختلالات اخیر، خودداری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلخوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دور و بر روستای سجاس خدابنده مایکروفر الکترو لوکس G20K.WB هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در روستای سجاس شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone