🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36425.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آمریکا برای لغو تحریم ها با ZTE به توافق می رسد [به روز رسانی]

آمریکا به توافقی برای برداشتن تحریم ها علیه کمپانی چینی ZTE دست می یابد. این موضوع را تیم مدیریتی دونالد ترامپ اعلام کرده است. ZTE از ماه ها قبل به علت دور زدن تحریم های آمریکا ...

آمریکا به توافقی برای برداشتن تحریم ها علیه کمپانی چینی ZTE دست می یابد. این موضوع را تیم مدیریتی دونالد ترامپ اعلام کرده است.

ZTE از ماه ها قبل به علت دور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - زدن تحریم های آمریکا و  به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی و بنا بر دستور وزارت بازرگانی آمریکا از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی منع شده بود. با این حال این شرکت تقاضای تعلیق تحریم ها را به این وزارت خانه ارائه داد و حتی دونالد ترامپ نیز تلاش کرده بود این تحریم ها را رفع کند.

در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - هفته قبل وال استریت ژورنال گزارش کرد که آمریکا و چین در زمینه تحریم های اعمال شده علیه ZTE به توافق رسیده اند. بر اساس این گزارش اعلام شده بود که تحریم هایی که این کمپانی را تا سال 2025 از دریافت محصولات صادراتی آمریکا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - منع - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - می کرد، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - برداشته خواهد شد، ولی این شرکت باید تغییرات عمده ای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - را در مدیریت خود اعمال کند و در عین حال جریمه های بیشتری را بپردازد. البته چندی بعد دونالد ترامپ بخشی از گزارش وال استریت ژورنال را نفی کرد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی

تحریم های مورد بحث ZTE را از دریافت محصولات سخت افزاری و نیز نرم افزار ها از کمپانی های آمریکایی منع می کرد. بر اساس توافق اخیر، ZTE می پذیرد که جریمه ای را بپردازد و تغییراتی را در تیم مدیریتی خود اعمال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - کند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - همچنین مأمورانی از آمریکا برای نظارت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - بر استانداردهای تطبیقی در کمپانی چینی مستقر خواهند شد.

کمپانی ZTE چهارمین برند بزرگ عرضه کننده گوشی های هوشمند در آمریکا است و محدودیت های اعمال شده پیشین موجب شده بود این کمپانی  فعالیت های تولید خود را معلق کند و حتی در این باره خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرده بود که این کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند انتظار دارد ضرری 3.1 میلیارد دلاری را متحمل شود. همچنین اخیراً گفته شده بود که اکثریت 75 هزار کارمند کمپانی، کاری برای انجام دادن در شرکت ندارند.

 

به روز رسانی:

دونالد ترامپ اعلام کرده: «دولت اوباما به همراه سناتور شومر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - ZTE اجازه داده اند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شازند استان مرکزی - که بدون بررسی های امنیتی شکوفا شود. من به این موضوع پایان دادم»

به عقیده او دوباره با تضمین های امنیتی سطح بالا موضوع باز می شود. ترامپ تلویحاً اشاره کرده که با ZTE توافق حاصل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone