🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44871.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اسکایپ از قابلیت جدید Highlights رونمایی کرد

اسکایپ ساعاتی پیش با ظاهری تازه و قابلیت هایی جدید به روز رسانی شده، که بعضی از این قابلیت ها را در پیام رسان های دیگر نیز دیده بودیم. یکی از قابلیت های نسخه جدید ...

اسکایپ ساعاتی پیش با ظاهری تازه و قابلیت هایی جدید به روز رسانی شده، که بعضی از این قابلیت ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را در پیام رسان های دیگر نیز دیده بودیم. یکی از قابلیت های نسخه جدید این اپلیکیشن Skype Highlights نام دارد که به شما اجازه می دهد تا عکس ها و ویدیوهای جالب تان را روی یک تایم لاین برای دوستان و اعضای خانواده خود پست کنید.

چنین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قابلیتی برایتان آشنا نیست؟ مسلما اگر با قابلیت استوری اسنپ چت یا اینستاگرام کار کرده باشید پاسخ تان مثبت خواهد بود. در Highlights می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توانید انواع استیکر و اموجی را برای بیان احساسات خود به کار ببرید، و به غیر از این رنگ پس زمینه پیام های متنی را هم تغییر بدهید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

صفحه چت اسکایپ در Highlights به سه تب مجزا تقسیم شده که Find، Chat و Capture نام دارند. با تب Find می توانید محتوای اپلیکیشن های دیگر را بدون نیاز به خروج از اسکایپ با طرف - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مقابل خود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به اشتراک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بگذارید، به عنوان مثال یک ویدیو از اپلیکیشن یوتوب. اما تب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Chat هم به شما اجازه می دهد که نسبت به پیام های مشخصی در اسکایپ واکنش نشان بدهید.

و در نهایت با ورود به تب Capture، می توانید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عکس و ویدیو بگیرید و با اضافه کردن استیکر و اموجی آن را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به بخش Highlights بفرستید. همچنین قابلیت چت گروهی در اسکایپ نیز در این نسخه بهتر شده تا توانایی بیشتری برای رقابت با پیام رسان هایی مثل اسنپ چت و فیسبوک مسنجر داشته باشد. انتشار آپدیتی که از آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صحبت کردیم از امروز برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اندروید آغاز شده، و کاربران نسخه iOS و مک و ویندوز هم به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زودی آن را دریافت می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone