🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  4. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  5. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44872.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با حافظه SSD همراه اپیسر ASMini

در دنیای ما واژه ی «بزرگ» تنها در مقابل «کوچک» معنا پیدا می کند و حافظه SSD جدید اپیسر به نام ASMini آمده تا این فسلفه را یک قدم پیشتر براند. حافظه ASMini با وجود ابعاد ...

همه چیز را در جیبت داشته باش

این حافظه در ابعاد 8.1 cm x 5.4 cm سانتیمتر و ضخامت cm0.6 قابلیتی بی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نظیر در حمل را ارائه نموده و با ظرفیت 240GB توانایی نگهداری 6 ساعت ویدئو با کیفیت 4K دارد.

پردازش فایلهای با حجم بالا در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چند ثانیه

مجهز بودن به USB 3.1 Gen1 Type-C با سرعت خواندن/نوشتن مستمر 450/400MB/s عملکرد برتری را نسبت به فلش مموری و هاردهای معمولی به ارمغان آورده است. به عنوان مثال پردازش 10 مگابایت عکس فقط 21 ثانیه زمان نیاز دارد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

راه اندازی با حافظت سخت و عملکرد بدون دردسر همراه با درگاه USB-C

این محصول کوچک به گونه ای مهندسی شده که سطح حفاظت در برابر لرزش و فشار در آن مانند SSD های مرسوم است، یعنی مقاومت در برابر لرزش تا G20 و تحمل شوک تا 1500G که رقم مناسبی به حساب می آید.

علاوه بر این به دلیل عدم وجود بخش های مکانیکی و آسیب پذیر هارد دیسک های HDD در این حافظه ی SSD، می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توانید مشکلاتی مثل ایجاد بد سکتور در اثر ضربه را به فراموشی بسپارید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از جمله فناوری های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به کار رفته در ASMini می توان به TRIM، NCQ، ECC 72bit/1KB و در نهایت S.M.A.R.T اشاره کرد که به شکل خوکار کیفیت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و عملکرد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حافظه را تحت نظر می گیرد.

نرم افزار SSDWidget نیز همراه با این محصول زیبا عرضه می شود که با استفاده از آن به راحتی می توانید Firmware دستگاه را بروزرسانی نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone