🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44870.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از Quick Charge 4.0 پلاس پرده بر می دارد

تقریبا 6 ماه از زمانی که کوالکام از فناوری Quick Charge 4.0 رونمایی کرد می گذرد. این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا یک اسمارتفون را در عرض 15 دقیقه از 0 به 50 ...

تقریبا 6 ماه از زمانی که کوالکام از فناوری Quick Charge 4.0 رونمایی کرد می گذرد. این فناوری به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربر اجازه می دهد تا یک اسمارتفون را در عرض 15 دقیقه از 0 به 50 درصد شارژ برساند.

به نظر می رسد در همین مدت زمان اندک کوالکام موفق شده تا پیشرفتی دیگر حاصل کند اما میزان پیشرفت به حدی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نبوده که شاهد کوییک شارژ 5.0 باشیم و کمپانی تصمیم گرفته تا آن را کوییک شارژ 4.0 پلاس خطاب کند که سه پیشرفت اساسی نسبت به ورژن قبلی داشته.

اولی Dual Charge نام دارد که در تکنولوژی قبلی هم وجود داشت اما حالا بهتر از گذشته است. با دوال شارژ، جریان برق تقسیم شده و جلوی اتلاف انرژی و تولید گرما را می گیرد و زمان شارژ هم 15 درصد بهتر می شود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

سپس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیستم توازن حرارتی هوشمند را داریم که جریان برق را به صورت خودکار از خنک ترین مسیر ممکن هدایت می کند، نقاط داغ را به حداقل رسانده تا عملیات شارژ را بهینه سازد.

اولین موبایلی که از این فناوری بهره خواهد برد Nubia Z17 نام خواهد داشت.

و در انتها، یک سری فناوری پیشرفته برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حفظ ایمنی دستگاه نیز اضافه شده. برای مثال، کوییک شارژ 4.0 پلاس می تواند درجه دمای کانکتور و بدنه را جداگانه اندازه گیری کند تا در صورت بروز مشکل جلوی شارژ شدن و آسیب رسیدن به کانکتور دستگاه و بورد اصلی را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بگیرد.

به لطف این پیشرفت ها، کوییک شارژ 4.0 پلاس حالا می تواند دستگاه ها را 15 درصد سریع تر شارژ کند و نسبت به کوییک شارژ 4.0 هم 30 درصد بهینه تر است.

به گفته کوالکام، اولین موبایلی که از این فناوری بهره خواهد برد Nubia - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Z17 نام خواهد داشت که ساعاتی پیش معرفی شد. این موبایل همراه با پردازنده اسنپدراگون 835، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچنین 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone