🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44873.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسر از Predator Triton 700 رونمایی کرد؛ نوت بوک گیمینگی با قطر تنها 18.9 میلی متر

به نظر می رسد که عصر نوت بوک های گیمینگ فوق باریک بالاخره فرا رسیده؛ حداقل این هدفی است که انویدیا با تکنولوژی «Max-Q» که قطر لپ تاپ های گیمینگ را تا 18 میلی متر ...

به نظر می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسد که عصر نوت بوک های گیمینگ فوق باریک بالاخره فرا رسیده؛ حداقل این هدفی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که انویدیا با تکنولوژی «Max-Q» که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قطر لپ تاپ های گیمینگ را تا 18 میلی متر کاهش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می دهد در صدد تحقق اش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برآمده است. حالا ایسر از لپ تاپ گیمینگ جدید Predator Triton 700 رونمایی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده که گرچه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دقیقاً موفق به تحقق رویای قطر 18 میلی متر نشده، اما تنها 18.9 میلی متر قطر دارد.

به عنوان توضیح باید گفت Max-Q، عبارتی که در مهندسی هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع فلسفه ای در امر طراحی است و قطعه سخت افزاری جدیدی را شامل نمی شود. به همین خاطر، مشخصات سخت افزاری لپ تاپ تازه ایسر قرار نیست تفاوت فاحشی با سایر لپ تاپ های گیمینگ داشته باشد. این دستگاه، از نسل هفتم پردازنده های Intel Core بهره می برد و به کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1080 انویدیا تجهیز گشته تا اجرای روان و چشم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نواز بازی های ویدیویی امروزی را تضمین کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به پشتیبانی از سقف 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و دو حافظه SSD از نوع NVME - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - PCIe اشاره کرد. تمام - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این قطعات، همانطور که گفته شد در بدنه ای با قطر 18.9 میلی متر جای گرفته و در کنار طراحی Max-Q که خود در خنک کنندگی دستگاه تاثیر می گذارد، ایسر از فن های فلزی AeroBlade 3D هم بهره برده است.

اگر استفاده از این تکنولوژی را باور نمی کنید، صفحه ای از گوریلا گلس بالای کیبورد Triton 700 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار گرفته - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که به شما اجازه می دهد فن و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پنج لوله انتقال حرارت را مشاهده نمایید؛ ضمناً این بخش شیشه ای به عناون - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تاچ پد هم عمل می کند. نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ گیمینگ ایسر، رزولوشن Full HD را به نمایش در می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آورد و از Nvidia G-SYNC هم پشتیبانی می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند. یک پورت تاندربولت 3، دو پورت USB-C، یک کانکتور دیسپلی پورت و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گیگابیت اترنت هم مشخصات دیگری هستند که قیمت بالای دستگاه را توجیه می کنند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 700 ایسر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار است در ماه اگوست سال جاری میلادی با قیمت 2999 دلار روانه بازار شود. ایسر خاطر نشان کرده که Triton 700 تنها نخستین عضو از سری نوت بوک های گیمینگ و فوق باریکی است که در دستور کار قرار دارند و این مسئله قطعاً به موفقیت هرچه بیشتر سبک طراحی Max-Q هم کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone