🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44876.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تبلت هیبریدی Eve V، مشابه سرفس پرو با درگاه USB-C

سال گذشته دستگاه هیبریدی از سوی موسسه سرمایه گذاری جمعی «Indiegogo» معرفی شد که شباهت انکارناپذیری به تبلت های سری سرفس مایکروسافت داشت. این محصول توسط کمپانی فنلاندی «Eve» طراحی شده و به زودی در ...

سال گذشته دستگاه هیبریدی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از سوی موسسه سرمایه گذاری جمعی «Indiegogo» معرفی شد که شباهت انکارناپذیری به تبلت های سری سرفس مایکروسافت داشت. این محصول توسط کمپانی فنلاندی «Eve» طراحی شده و به زودی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در تعداد محدود روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شرکت سازنده امسال تبلت هیبریدی خود با نام «Eve V» را در نمایشگاه کامپیوتکس به نمایش گذاشته و اطلاعات بیشتر و دقیق تری از آن را در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اختیار کاربران قرار داده است. جالب اینکه محصول مورد بحث به دلیل استفاده از ایده پردازی و سرمایه گذاری جمعی، مشخصات و توانایی های ارتباطی بهتری نسبت به سرفس های مایکروسافت دارد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به عنوان مثال، کمپانی با ارزیابی بازخورد کاربران متوجه شد که وجود یک نمایشگر فوق العاده با قلم هوشمند معمولی، نسبت به نمایشگر متوسط در کنار استایلوس بهتر، ارجحیت داشته و به همین خاطر Eve V از نمایشگر 12.3 اینچی شفاف تری در مقایسه با سرفس پرو بهره برده اما - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قلم آن، به اندازه محصول مایکروسافت قدرتمند و پر کاربرد نیست.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

از نقطه نظر طراحی، دستگاه مورد بحث به دلیل استفاده از باتری بزرگ 48 وات ساعتی، شاسی ضخیم تری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نسبت به سرفس پرو مایکروسافت داشته و مهمترین قوت آن در ساختار بدنه، لولاهای با کیفیتی است که به خوبی وزن دستگاه را تحمل می کنند و به نرمی نیز باز و بسته می شوند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

البته یکی از برتری های Eve V در مقابل سرفس پرو، حضور دو درگاه USB-C بوده که یکی از آنها با فناوری USB 3.0 و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دیگری با تاندربولت 3 سازگار است. از طرف دیگر دو پورت USB 3.0 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استاندارد و یک ورودی کارت حافظه Micro SD نیز برای تبلت مورد بحث در نظر گرفته شده که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در کنار جک 3.5 میلیمتری با آمپلیفایر اختصاصی، درگاه های ارتباطی دستگاه را تشکیل می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دهند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شرکت سازنده در محصول خود از پردازنده اینتل Core i7 و رم 16 گیگابایتی استفاده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر 12.3 اینچی که قبلاً مورد اشاره قرار گرفت نیز از رزولوشن 1824 در 2736 برخوردار بوده و در کنار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اسپیکرهای چهارگانه، تجربه مالتی مدیای خوبی را نوید می دهد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

قیمت پایه Eve V معادل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 799 دلار خواهد بود که در آینده نزدیک، یک نسخه از آن با پشتیانی از فناوری LTE نیز به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت بهترین و کامل ترین مدل از این محصول 2699 دلار بوده که رقم بالایی برای یک تبلت هیبریدی به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone