🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44879.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اینتل: پردازنده های نسل هشتم ما از نسل قبلی سی درصد سریع تر هستند

اگر ادعای اینتل صحت داشته باشد، پردازنده های نسل هشتم این کمپانی به راحتی نسل قبلی خود را مغلوب می کنند و این بهانه خوبیست تا علاقه مندان به پلتفرم پی سی به ارتقای سی ...

اگر ادعای اینتل صحت داشته باشد، پردازنده های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نسل هشتم این کمپانی به راحتی نسل قبلی خود را مغلوب می کنند و این بهانه خوبیست تا علاقه مندان به پلتفرم پی سی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به ارتقای سی پی یو خود اقدام نمایند.

در جریان نمایشگاه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Computex 2017 و نطق اصلی اینتل، پردازنده های مورد انتظار X-Series بیش از سایر محصولات مورد توجه رسانه ها و شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفتند، اما آن ها تنها محصولات مرتبط با پردازنده ها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نبودند که اینتل از آن ها رونمایی کرد. گرگوری برایانت، مدیر بخش Client Computing Group اینتل طی کنفرانس اعلام کرد که پردازنده های نسل هشتم این شرکت نیز در راه هستند.

مطابق تست های انجام گرفته، پردازنده های نسل جدید اینتل 30 درصد از نسل پیشین سریع تر بوده اند

آقای برایانت اعلام کرد که مطابق تست های انجام گرفته، پردازنده های نسل جدید اینتل 30 درصد از نسل پیشین سریع تر بوده اند. به گفته اینتل مبنای این ادعا مقایسه یکی از پردازنده های نسل هشتم با پردازنده Core i5-7500U در بنچمارک سال 2014 سیسمارک بوده است. به نظر می رسد که اینتل در نسل جدید پردازنده های خود توانسته که سرعت کلاک را به میزان قابل توجهی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - افزایش بدهد.

حداکثر سرعت کلاک برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پردازنده Core i5-7500U رقم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 3.5 گیگاهرتز عنوان شده، این در حالیست که برای چیپ نسل هشتم اینتل این مقدار به 4 گیگاهرتز می رسد. اینتل می گوید که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رسیدن به این پرفورمنس با هفت درصد خطا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همراه خواهد بود.

شایان ذکر است که افزایش 30 درصدی سرعت برای پردازنده های نسل هشتم خیال اینتل در بازار پردازنده ها را کمی راحت کرده، چرا که همچنان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پردازنده هایش از نظر عملکرد هر هسته سریع تر از پردازنده های رایزن AMD عمل می کنند. مورد بعد این که طی سال های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اخیر، روند پیشرفت پردازنده های اینتل کمی ملال آور شده بود و در نسل های اخیر نهایتا شاهد پیشرفت 10 الی 15 درصدی بودیم، اما حالا و با پیشرفت 30 درصدی احتمالا اوضاع دچار تغییر خواهد شد.

اینتل هنوز از زمان عرضه پردازنده های نسل هشتم خود به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بازار صحبتی به میان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیاورده، و مشخص - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیست که اول از همه کدام خانواده از پردازنده هایش به نسل هشتم ارتقاء پیدا می کنند. در هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر باید کمی منتظر بمانیم و همچنین ببینیم که واکنش AMD به این موضوع چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone