🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44869.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Adobe Scan تصویر متون را به PDF قابل ویرایش تبدیل می کند [تماشا کنید]

نرم افزارهای زیادی برای تبدیل متن موجود در تصویر به فایل های نوشتاری وجود دارند اما اپلیکیشن جدید ادوبی، نسبت به سایر گزینه های موجود برای پلتفرم های موبایل، کارکرد بهتری دارد. ابزار مورد بحث ...

نرم افزارهای زیادی برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تبدیل متن موجود در تصویر به فایل های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نوشتاری وجود دارند اما اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید ادوبی، نسبت به سایر گزینه های موجود برای پلتفرم های موبایل، کارکرد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهتری دارد.

ابزار مورد بحث «Adobe Scan» نام داشته و در سیستم عامل های اندروید و iOS قابل استفاده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است. این اپلیکیشن قادر است با بهره گیری از دوربین موبایل، از اسناد و متون موجود در تصاویر یا روی کاغذ عکس گرفته، و سپس نوشته های موجود در عکس را به فایل PDF قابل ویرایش تبدیل کند.

کل فرآیند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به سادگی و با قرار دادن سوژه مورد نظر در کادر عکاسی انجام می شود و اپلیکیشن مذکور در صورت بهره گیری از سایر ابزار ادوبی توسط کاربر، بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان خواهد داد.

به عنوان مثال ادوبی اسکن می تواند تصاویر ثبت شده را به صورت خودکار در پلتفرم ابری «Adobe Document Cloud» بارگذاری کند تا کاربر از همه جای دنیا به فایل های خود دسترسی داشته باشد.

ویرایش PDF در Adobe Acobat رایگان است

ویرایش PDF های تولید شده، توسط نرم افزار «Adobe Acrobat» کاملاً رایگان است؛ اما اگر بخواهید نوشته های دیجیتالی را با بیشترین گزینه های ممکن و به صورت دلخواه اِدیت کنید، باید از نرم افزار «Acrobat Pro DC» استفاده نمایید که نیازمند پرداخت 15 دلار به صورت ماهانه خواهد بود.

البته نرم افزار ادوبی اسکن کاملاً هم بی نقص نیست و برخی مواقع در تشخیص نوشته ها با مشکل مواجه می شود. اپلیکیشن مورد بحث همچنین جدول - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها و تکست باکس ها را نادیده گرفته و در PDF نهایی لحاظ نمی کند. با تمام این مسائل، محصول جدید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرکت ادوبی، نرم افزار ارزشمندی است که می توان با کمی سعی و خطا، نتایج قابل قبولی را از آن دریافت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone