🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22340.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کشف باگ سبز شدن نمایشگر در نسخه اگزینوس گلکسی S20 اولترا

اوضاع برای بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کرده‌اند، اصلاً خوب پیش نمی‌رود. پس از انتشار گزارشاتی در مورد باگ فوکوس خودکار و داغ شدن در این مدل، حالا ...

اوضاع برای بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کرده‌اند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - اصلاً خوب پیش نمی‌رود. پس از انتشار گزارشاتی در مورد باگ فوکوس خودکار و داغ شدن در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - این مدل، حالا نمایشگر هم در بعضی موارد سبز می‌شود.

گروهی از کاربران نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا در فروم رسمی سامسونگ از مشکل سبز شدن نمایشگر شکایت کرده‌اند. این باگ ظاهراً پس از نصب آپدیت امنیتی ماه آوریل که سامسونگ مدتی قبل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - آن را منتشر کرد، به وجود آمده است. کارشناسان سایت Sammobile نیز وجود این باگ را تأیید کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان

کاربران شاکی می‌گویند زمانی که نرخ رفرش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - نمایشگر نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا روی 120 هرتز تنظیم شده و روشنایی به زیر 30 درصد کاهش پیدا می‌کند، لایه‌ای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - سبز رنگ روی نمایشگر ظاهر می‌شود. این باگ خود را در برنامه‌هایی مثل Samsung Pay، اسنپچت، پابجی موبایل، اپلیکیشن دوربین و برنامه‌های دیگر نشان می‌دهد.

کاربران می‌گویند این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - مشکل زمانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - که باتری گوشی کمتر از 5 درصد و دمای هوا بیشتر از 40 درجه سانتی گراد است هم رخ می‌دهد و در چنین وضعیتی نرخ رفرش نمایشگر به شکل خودکار روی 60 هرتز تنظیم می‌شود.

کارشناسان سایت Sammobile نیز با وجود 60 درصد بودن باتری و نزدیک نبودن دمای هوا به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - 40 درجه سانتی گراد، به باگ سبز شدن نمایشگر برخورد کرده‌اند. این یعنی باگ مذکور به شکل نامنظم در گوشی‌ها وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان

به طور خلاصه اگر روشنایی صفحه کم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - باشد، نمایشگر سبز شده و نرخ رفرش را در برنامه‌هایی که از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی نمی‌کنند، به طور اتوماتیک به 60 هرتز کاهش می‌دهد.

سامسونگ برای حل این باگ به کاربران توصیه می‌کند تا گوشی را Reset کرده و کش برنامه‌هایی که با اجرای آن‌ها نمایشگر سبز می‌شود را پاک کنند. البته توصیه‌های سامسونگ ظاهراً مشکل را حل نکرده‌اند.

مشکل سبز شدن نمایشگر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - نوعی باگ بوده و انتظار می‌رود سامسونگ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - آن را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - در به روزرسانی بعدی رفع کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بختیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر تعمیرگاه شما دور و بر روستای کجیل سیاهکل سرویس میده؟
پاسخ: بله در روستای کجیل شهر سیاهکل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone