🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36538.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سونی بخش اکسپریای خود را کوچک می کند

سونی رسماً تأیید کرده که قصد دارد بخش کسب و کار موبایل خود را به منظور سود دهی بیشتر، کوچک کند. در 5 سال اخیر بخش گوشی های هوشمند شرایط فروش مناسبی را تجربه نکرده ...

سونی رسماً تأیید کرده که قصد دارد بخش کسب و کار موبایل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود را به منظور سود دهی بیشتر، کوچک کند.

در 5 سال اخیر بخش گوشی های هوشمند شرایط - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فروش مناسبی را تجربه نکرده و اغلب با ضرردهی همراه بوده. به همین دلیل کمپانی ژاپنی قصد دارد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از تمرکز خود بر بخش گوشی های هوشمند بکاهد.

چند سال پیش سونی خبر از طرح خود برای کوچک کردن بخش اکسپریا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به واسطه تمرکز بر دستگاه های سود ده داده بود. این هدف - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مستلزم حذف بیشتر مدل های اقتصادی و افزایش مدل های پریمیوم بود. در این راستا سونی سری اکسپریا اکس را در سال 2016 معرفی و روانه بازار کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در آن زمان تصمیم سونی به طور موقت سود بیشتری به جیب کمپانی روانه کرد و موجب شد در طی چندین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سه ماهه مالی، شرایط بخش گوشی های هوشمند بهبود پیدا کند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ولی برای بار دیگر شرایط بخش اکسپریا رو به وخامت رفته و به همین دلیل سونی از قصد خود برای کوچک کردن این بخش به منظور دستیابی به سود بیشتر خبر داده است.

اخیراً گزارش مالی سال 2017 سونی منتشر شده بود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که خبر از سود عملیاتی 6.7 میلیارد دلاری می داد. در این گزارش اشاره شده بود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مجموع سونی در قیاس با 2016، سال بهتری را پشت سر گذاشته و انتظار دارد که اوضاع در سال 2018 بهتر هم بشود.

با این حال بر اساس این گزارش، کسب و کار گوشی های هوشنمد کمپانی کماکان عملکردی ضعیف داشت و تنها 6.6 میلیارد دلار درآمدزایی کرد که از درآمد 6.9 میلیارد دلاری سال پیش هم کمتر بود. البته بنا بر ادعای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وبسایت فون آرنا بخشی از این ضرر به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تغییرات نرخ تبدیل ارز در ژاپن باز می گردد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

سونی انتظار دارد با کوچک کردن بخش موبایل، هزینه های عملیاتی خود را بیش از پیش کاهش دهد. به این ترتیب انتظار می رود بسیاری از مدل های اقتصادی از جمله سری اکسپریا L و شاید برخی از گوشی های سری اکسپریا XA از موبایل های این کمپانی حذف شوند. به این ترتیب احتمالاً سری XZ تنها مجموعه باقی مانده از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اکسپریاهای سونی خواهد بود.

بر اساس گزارش ها سونی قصد دارد در سال مالی 2018 (که 31 مارس 2019 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پایان می یابد)، تعداد 10 میلیون گوشی اکسپریا را روانه بازارها کند. این عدد نسبت به مدت مشابه در دوره مالی 2017 و 2016 با 13.5 و 14.6 میلیون واحد، کاهش قابل توجهی را نشان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone