🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42419.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Unbalance؛ تعادلی که از بین رفت

با محبوبیت تلفن های هوشمند و به دنبال آن رشد صنعت بازی های موبایل، حالا این پلتفرم جایگاه مناسبی برای کسانی است که می خواهند روی پروژه های کوچک تر، نه از دیدگاه کیفیت یا ...

با محبوبیت تلفن های هوشمند و به دنبال آن رشد صنعت بازی های موبایل، حالا این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پلتفرم جایگاه مناسبی برای کسانی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است که می خواهند روی پروژه های کوچک تر، نه از دیدگاه کیفیت یا ارزش بلکه هزینه و حجم کار، فعالیت کنند؛ ریسک کمتر که نتیجه اش می تواند شانس بیشتر برای پیروزی باشد.

Unbalance را می توانیم از همین پروژه های کوچکی بنامیم که تنها توسط یک نفر ساخته شده است. عنوانی که با وجود بعضی مشکلات خود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به واسطه گیم پلی جالبی که دارد می تواند بین هیاهوی بازی های کلیشه ای سبک پازل تجربه ای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جذاب به بازیکن ها هدیه بدهد.

مکانیزم های Unbalance پیرامون «تعادل» می چرخند؛ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باید توازنی که وجود دارد را به هم زده و توپ قرمز رنگ را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به مربع آبی در هر مرحله برسانید. اما چگونه؟ برای این کار بازی به شما تعدادی توپ خاکستری می دهد. با کلیک روی هر قسمت از صفحه لمسی، توپ ها به آنجا افتاده و به علت سنگین شدن جسم شاهد تغییر زاویه آن هستیم.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
این عکس به خوبی مکانیزم های گیم پلی Unbalance را نشان می دهد.

بنابراین چون جسم اصلی می چرخد، توپ قرمز رنگ می افتد. البته بخش سخت ماجرا اینجاست که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باید به گونه ای از توپ های خاکستری استفاده کنید تا نهایت توپ قرمز رنگ مربع آبی را لمس کند؛ استفاده درست از فیزیک و ترکیب آن با تعادل ایده جالبی بود که سازنده به خوبی از آن بهره برد.

بازی هم معماهای متنوعی دارد و در صورت ادامه دادن شاهد اضافه شدن عنصر «خطای چشم» به آن ها خواهید بود. ترکیب تمام این ها با موسیقی شنیدنی و محیط های مینیمال که یادآور بازی های استودیوی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Gamebra.in هستند باعث شده تا جذابیت Unbalance افزایش یابد.

ولی نکته اینجاست که با تمام این نکات مثبت، معماها از همان ابتدا بیش از اندازه سخت هستند و آن روند آسان به سختی که معمولا با بازی های پازل میبینیم را اینجا نمیبینیم. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در واقع یکی از لذت بخش ترین قسمت های عناوین معمایی آنجاست که به شما حس «باهوش بودن» می دهند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
بازی بیش از 90 مرحله داشته و به زودی مرحله هایی جدیدی اضافه خواهد شد.

وقتی یک پازل را به اتمام می رسانید، به خاطر وقت و فکری که هزینه آن کرده اید از پیروزی خود طبیعتا خوشحال می شوید و چون پروسه سخت شدن معماها با سرعت مناسبی حرکت می کند بنابراین خسته نخواهید شد. متاسفانه ساخته Turan Arslangil از این ویژگی بی بهره است.

از همان ابتدا معماها پیچیدگی های خودشان را داشته و حتی بعضی وقت ها به شانس متکی می شوید؛ در مقایسه با بازی هایی همانند KAMI 2 این ویژگی می تواند بازیکن ها را نسبت به ادامه دادن Unbalance خسته کند. شاید اگر در این قسمت بالانس بهتری وجود داشت بیشتر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می شد از Unbalance لذت برد.

اما همچنان Unbalance به قدری لذت بخش است تا اقدام به دانلود آن کنید. استفاده جالب از تعادل بزرگترین برگ برنده ساخته Turan Arslangil بوده و بازی با معماهای فراوان، گرافیک ساده و موسیقی جذابش می تواند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سرگرم کننده باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم این عنوان را از دست ندهید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

Unbalance

سازنده: Turan Arslangil قیمت: نسخه اندروید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.8 / 20 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone