🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35908.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

درآمد 200 میلیارد تومانی از طرح رجیستری

طرح رجیستری که فاز پایش و فنی آن از مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود، در ابتدای اردیبهشت به پایان رسید. «جهرمی» اکنون و حدود دو هفته بعد از اجرای کامل طرح رجیستری خبر ...

طرح رجیستری که فاز پایش و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فنی آن از مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود، در ابتدای اردیبهشت به پایان رسید. «جهرمی» اکنون و حدود دو هفته بعد از اجرای کامل طرح رجیستری خبر داد که این طرح درآمد 200 میلیارد تومانی برای دولت داشته و درآمد آتی آن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای دولت را نیز پیش‌بینی کرد:

«اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه سالانه یک‌هزار و 200 میلیارد تومان با محاسبه دلار با نرخ 4 هزار تومان برای کشور درآمدزایی به همراه دارد.»

با اجرای طرح رجیستری واردت رسمی تلفن همراه افزایش چشمگیری داشت. در زمان آغاز اجرای طرح رجیستری اعلام شد که ۱۰ درصد واردات رسمی موبایل، به ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. مسئولان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هم امیدوار شدند با اجرای کامل طرح رجیستری این عدد به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. البته این موضوع تقریبا محقق شد و طبق آخرین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آمار رسمی در روزهای پایانی سال گذشته این عدد به 93 درصد رسید.

در طرح رجیستری اپراتورها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و سرویس‌های مخابراتی فقط به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موبایل‌هایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که از مبادی قانونی وارد کشور می‌شوند و حق گمرکی را پرداخت کرده‌اند، سرویس و خدمات ارائه می‌کنند. در پروسه رجیستر شدن، کد موبایل‌ها (IMEI) در سامانه‌ گمرک به نام «همتا» ثبت می‌شود تا اگر موبایلی بدون ثبت شدن وارد کشور شد، صرفا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روشن شود و از خدمات موبایلی و اینترنتی محروم بماند. بنابراین کالای اصل و به اصطلاح عامیانه اورجینال با گارانتی و خدمات پس‌ از فروش وارد کشور شده و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

برای رجیستر شدن گوشی‌های تلفن همراه وارد کنندگان باید مشخصات گوشی را در سامانه همتا ثبت کرده و بر اساس ارزش موبایل، گمرک مشخص شده را بپردازند تا موبایل رجیستر شود و از خدمات اپراتورها بهره مند شود. در غیر این صورت به کاربر موبایل مهلت 30 روزه‌ای برای رجیستر کردن دستگاه داده می‌شود. درصورتیکه رجیستری انجام نشود، گوشی وارد لیست سیاه شده و بعد از مهلت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مقرر شده سیگنالی دریافت نمی‌کند. چنانکه از ابتدای اجرای طرح تا پایان فروردین ماه سال جاری 210 هزار دستگاه تلفن همراه در لیست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سیاه رجیستری قرار گرفتند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی

آنطور که «حمیدرضا دهقانی‌نیا»، مدیر فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارز  پیش از این به دیجیاتو گفته بود:

«فروشنده‌ها باید IMEI گوشی را روی فاکتور فروش قید کنند و خریداران باید هنگام تهیه موبایل به این نکته توجه داشته باشند. مهم‌ترین اقدامات در خرید موبایل بعد از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - طرح رجیستری استعلام IMEI و فعالسازی موبایل و سپس گرفتن همین فاکتور است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone