🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29022.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا تشخیص محصولات غیراصل را ساده‌ می‌کند

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی خبر داده است که از این پس برای شفافیت بیشتر و تفکیک کالاهای اصل از غیر اصل، در عنوان کالاها نیز به غیراصل بودن محصول اشاره خواهد کرد. تنها ...

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی خبر داده است که از این پس برای شفافیت بیشتر و تفکیک کالاهای اصل از غیر اصل، در عنوان کالاها نیز به غیراصل بودن محصول اشاره خواهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - کرد. تنها فروشگاه بزرگ اینترنتی باقی مانده در کشور، عنوان می‌کند که تفکیک واضح‌تر محصولات غیراصل از اصل، یکی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - از پروژه‌های جدید دیجی‌کالا است:

«کالاهایی که تولیدکننده‌ آن، برندها و نمایندگی‌های اصلی نیستند، همواره با نشان برند متفرقه در دسترس مشتریان قرار می‌گرفتند. اما از این پس برای شفافیت بیشتر، در عنوان کالا هم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - به غیراصل بودن آنها اشاره می‌شود.»

دیجی‌کالا یکی از دلایل وجود کالاهای غیراصل در بازار ایران را عدم حضور نمایندگی رسمی بسیاری از برندها ذکر می‌کند و همچنین خبر می‌دهد که گاهی تفکیک این کالاها از نمونه‌های اصل آنها فرآیند پیچیده‌ای است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران

دیجی‌کالا همچنین خاطرنشان می‌کند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - این مسئله تنها در ایران شایع نیست و سایر کشورها نیز با آن درگیر هستند. به همین دلیل «Project Zero» در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - آمازون و «VeRO Program» در eBay شکل گرفته‌اند تا برای رفع همین چالش و جلوگیری از فروش کالاهای غیراصل به جای اصل تلاش کنند.

همه این موارد در حالی است که البته برخی از کاربران مایل به خرید اجناس غیراصل با قیمت پایین‌تر هستند. دیجی‌کالا در همین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - رابطه می‌نویسد:

«هدف دیجی‌کالا رساندن کالاهای قابل اعتماد به دست مشتری در کنار حفظ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - حقوق برندهای معتبری است که با دیجی‌کالا همکاری می‌کنند. با این وجود، برخی از مشتریان تمایل به خرید کالای غیراصل مشابه طرح اصلی با هزینه بسیار کمتر دارند. برای مثال یک کفش غیراصل ممکن است قیمتی یک پنجم برند اصلی خود داشته باشد و تعدادی از مشتریان با آگاهی از اصل نبودن این کالا، تمایل به خرید آن داشته باشند.»

این فروشگاه اینترنتی در بیانیه‌اش خبر می‌دهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - که پیش از این نیز از عبارت «برند متفرقه» استفاده کرده است اما برای وضوح - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - بیشتر، اکنون در عنوان کالا نیز به غیر اصل بودن محصول اشاره خواهد شد. این فروشگاه اینترنتی همچنین در جدیدترین آماری که ارائه داده است، اعلام می‌کند که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تنوع محصول در دیجی‌کالا وجود دارد که تنها ۳ هزار محصول، یعنی کمتر از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - نیم درصد از کالاها مشمول چنین شرایطی هستند.

از سوی دیگر، دیجی‌کالا تعداد فروشندگان مارکت پلیس خود را نیز ۳۰ هزار فروشنده اعلام کرده است؛ فروشندگانی که تعهد می‌دهند تا کالای با اصالت را به دست مشتریان برسانند:

«راهحل دیجیکالا برای مبارزه با کالاهای غیراصل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - و شفافیت کامل در این بخش، توسعه ابزارهای نظارتی و بهرهگیری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - از تکنولوژیهای تشخیص خودکار و پردازش تصاویر در ورودیهای مرکز پردازش کالا برای نظارت کامل بر همهکالاهای ورودی از 30 هزار فروشنده مارکتپلیس است. همینطور فروشندگان در پلتفرم مارکتپلیس تعهد به تضمین اصالت کالا دارند و در صورت مشاهده ارائه کالای غیر اصل به جای اصل، تا ده برابر فروش کل خود جریمه میشوند و دسترسی آنها نیز برای فروش مسدود میشود. در صورت رسیدن چنین کالاهایی به دست مشتریان، دیجیکالا مسئولیت کامل آن را پذیرفته و خدمات جبرانی لازم به مشتریان ارائه میشود

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران

این اولین تغییر در دیجی‌کالا برای افزایش کیفیت محصولات در مارکت پلیس این فروشگاه و کاهش اعتراضات کاربران نیست. در انتهای مهر ماه امسال و زمان اوج افزایش قیمت‌ها، این فروشگاه خبر از قطع همکاری با ۳۱۲ فروشنده متخلف به دلیل «گران‌فروشی، ارسال کالاهای غیراصل، عدم تعهد به زمان ارسال» داده بود. سپس این فروشگاه در میانه آبان ماه از توسعه ابزارهای تکنولوژیک نظارتی برای کنترل قیمت‌ها و پایش قیمت‌های غیرمعقول خبر داده بود. این‌ تغییرات، زیرمجموعه پروژه‌ای به نام «پروژه آتش» در دیجی‌کالا برای رفع سریع مشکلات مارکت‌پلیس بودند و به نظر می‌رسد اقدام کنونی دیجی‌کالا نیز ادامه‌ای بر همین پروژه و افزایش کیفیت مارکت‌پلیس است.

پیش از این و در آذر ماه، «نیما رسول‌زاده»، مدیر محتوای دیجی‌کالا در گفتگویی اختصاصی با دیجیاتو خبر داده بود که تیمی به نام «LQA» در «کارخانه محتوا» دیجی‌کالا از کیفیت محصولات درج شده در دیجی‌کالا توسط فروشندگان اطمینان حاصل می‌کند و همچنین از تغییری که امروز از آن پرده برداری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - شده، گفته بود:

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران

«تیم LQA امروز در حال بهبود کیفیت فضای مارکت‌پلیس است. اگرچه ما در گذشته هم مدعی آن بودیم که محصول تقلبی فروخته نمی‌شود اما وجود داشت. امروز همین تیم در حال بازنگری کالاهاست و اگر در حوزه محتوا مشخص شود که محصول تقلبی است، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر متل قو استان مازندران - کنار گذاشته می‌شود. با همین سیاست، به زودی در عنوان یک کالا، کلمه «غیراصل» را خواهید دید. از طرفی محتوا هم با دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌تری تایید می‌شود.»


پرونده دیجیاتو از چهار بخش کلیدی «دیجی‌کالا» را اینجا بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone