🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29023.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های سری Y 2019 هواوی وارد بازار ایران شدند

حدودا چندماهی از معرفی رسمی گوشی های سری Y 2019 هواوی می گذرد و حالا طبق اعلام شرکت سازنده این گوشی ها رسما وارد بازار ایران شده اند. سری Y هواوی که محصولات اقتصادی این ...

حدودا چندماهی از معرفی رسمی گوشی های سری Y 2019 هواوی می گذرد و حالا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - طبق اعلام شرکت سازنده این گوشی ها رسما وارد بازار ایران شده اند.

سری Y هواوی که محصولات اقتصادی این شرکت را تشکیل می دهد شامل مدل های Y9 و Y7 می شود و امسال ظاهر زیبای محصولات میان رده هواوی را پیدا کرده اند. نسخه 2019 مدل Y9 از یک نمایشگر فول ویو ۶.۵ اینچی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - با رزلوشن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی بهره می برد و یک بریدگی هم در بخش بالایی آن به چشم می خورد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. چیپست کایرین ۷۱۰ با قابلیت های هوش مصنوعی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز دیگر امکانات این گوشی را تشکیل می دهند.

قیمت جهانی این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ و رم ۴ گیگابایت ۲۶۵ دلار است که در فروشگاه های ایران با قیمت حدودی ۳ میلیون و سیصد هزار تومان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - به فروش می رسد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان

محصول دیگر از سری Y 2019 هواوی گوشی Y7 Prime 2019 است که وجوه مشترک زیادی با مدل Y9 دارد. این محصول به یک نمایشگر فول ویو ۶.۲۶ اینچی مجهز شد و بریدگی قطره ای شکل بالای آن نیز دوربین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - حسگر نور را در خود جای داده است.

قیمت جهانی هواوی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - Y7 Prime 2019 برابر با ۲۰۰ دلار اعلام شده و هم اکنون با قیمت حدودی دو میلیون و چهارصد و چهل هزار تومان در بازار موجود است.

گفتنی است هواوی یک کمپین نوروزی هم برای خریداران سری Y 2019 خود راه اندازی کرده و به قید قرعه تعدادی هواوی میت ۲۰ پرو به آنها هدیه می دهد. این کمپین با عنوان سال نو، گوشی نو، عیدی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - نو راه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - اندازی شده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر آن میتوانید به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - صفحه اینستاگرام هواوی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone