🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29036.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Calculator 2: The Game؛ ریاضی واقعا شیرین است

«ریاضی درس شیرینی است» یکی از تکراری‌ترین جمله‌هایی بود که در دوران دبستان می‌شنیدیم و اگرچه هنوز خیلی‌ها به آن باور ندارند ولی قسمت اول بازی ماشین حساب (Calculator) ثابت کرد که بعضی وقت‌ها ریاضی ...

«ریاضی درس شیرینی است» یکی از تکراری‌ترین جمله‌هایی بود که در دوران دبستان می‌شنیدیم و اگرچه هنوز خیلی‌ها به آن باور ندارند ولی قسمت اول بازی ماشین حساب (Calculator) ثابت کرد که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - بعضی وقت‌ها ریاضی واقعا می‌تواند جذاب، سرگرم‌کننده و در همان تعریف کلی شیرین باشد. ماشین حساب 2 ادامه‌دهنده همین مسیر است.

همه مرحله‌های بازی همین‌قدر کوتاه هستند و البته سازنده جدا از طراحی درست پازل‌ها، با بسته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - نگه داشتن دست بازیکن سعی کرده همین مرحله‌های کوتاه را هم سخت کند؛ برای کلیک روی ارقام محدودیت‌هایی وجود دارد و باید در کمترین حرکت ممکن به پاسخ خواسته شده برسید.

بازی با چند ایده جدید سعی کرده خودش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - را از قسمت قبلی جدا کند. یکی از آن‌ها به حضور چند هدف در بعضی مراحل برمی‌گردد. در قسمت قبلی تنها باید به یک عدد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - می‌رسیدید، حالا بعضا مرحله‌ها دو یا سه هدف مختلف دارند که مشخصا رسیدن به هر کدام از آن‌ها نیازمند استراتژی متفاوتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان

دومین ویژگی جدید بازی، فرمول‌هایی است که بازیکن می‌تواند روی عددها پیاده کند. در قسمت اول Calculator تنها فرمول‌های معروف ریاضی حضور نداشتند و سازنده برای اینکه مرحله‌ها را متنوع نگه دارد، دست به خلاقیت‌هایی هم زده بود؛ مثلا آیکونی به شکل >> وجود داشت که با کلیک روی آن، آخرین عدد سمت راست حذف شده و شاهد رقم جدیدی خواهید بود: 312 تبدیل به 31 می‌شد.

قسمت دوم نیز از این دست فرمول‌ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - کم ندارد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - این‌بار در مقیاسی بزرگ‌تر شاهد آن‌ها هستیم. ویژگی که هم روی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - بازی تاثیر مثبت گذاشته و هم یک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - نقطه ضعف دارد. تاثیر مثبتش آنجاست که این فرمول‌ها باعث شده‌اند تا بازی بتواند تنوعش را حفظ کند. نقطه ضعف ایده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - نیز به‌خاطر تعدد زیاد فرمول‌ها است. سازنده نتوانسته از پتانسیل همه آن‌ها به خوبی استفاده کند.

همانند نسخه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - قبلی، Calculator 2 یک پازل سرگرم‌کننده با حال و هوایی مدرن‌تر از دنیای ریاضی است. عنوانی که به خوبی توانسته از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - یک مبحث علمی برای شکل‌گیری دنیایش استفاده کند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - اگر به بازی‌های معمایی علاقه دارید، Calculator 2 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - مشابه قسمت پیشینش می‌تواند برای مدت طولانی سرگرم‌تان کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان

Calculator 2: The Game

سازنده: Simple Machine قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 195.2 / 93.59 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone