🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29030.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

میزان فروش گوشی‌های هوشمند برای سومین سال پیاپی کاهش پیدا خواهد کرد

موسسه تحقیقاتی IDC پیش‌بینی‌ خود برای بازار گوشی‌های هوشمند طی سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که بر اساس آن باید بار دیگر شاهد کاهش فروش در بازار جهانی موبایل طی سال جاری میلادی باشیم. بر ...

موسسه تحقیقاتی IDC پیش‌بینی‌ خود برای بازار گوشی‌های هوشمند طی سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که بر اساس آن باید بار دیگر شاهد کاهش فروش در بازار جهانی موبایل طی سال جاری میلادی باشیم.

بر اساس گزارش این موسسه، طی سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱.۳۹ میلیارد واحد گوشی هوشمند فروخته خواهد شد که این مقدار ۰.۸ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - درصد کمتر از از سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. IDC کاهش علاقه مردم نسبت به خرید گوشی‌های جدید و تنش های جغرافیایی را به عنوان دلایل اصلی رخ دادن این اتفاق ذکر کرده است.

از سوی دیگر، ظاهرا از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ شاهد یک نقطه عطف در بازار گوشی‌های هوشمند خواهیم بود که منجر به رشد کمی می‌شود که تا سال ۲۰۲۳ ادامه پیدا خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته باید این نکته را هم باید در نظر گرفت که پیش بینی IDC ممکن است با رخ دادن اتفاقات مختلفی در جهان یا معرفی تکنولوژی‌های جدید به طور کامل دستخوش تغییر شود.

به طور کلی، این موسسه پیش بینی کرده که گوشی‌های تاشو و موبایل‌های مجهز به فناوری 5G ممکن است تاثیر شگفت انگیزی روی افزایش فروش کلی بازار موبایل نداشته باشند. البته از سوی دیگر IDC اعتقاد دارد تا سال ۲۰۲۳ نزدیک به یک چهارم گوشی‌های موجود در بازار از فناوری 5G - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بهره ببرند. در ضمن و با توجه به تصویر بالا نیز می‌توان کاهش سهم گوشی‌هایی که تنها از 3G بهره می‌برند را شاهد بود.

اوایل همین ماه هم گزارش میزان فروش گوشی‌های هوشمند طی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود که بر اساس آن، سامسونگ هنوز جایگاه خود به عنوان پر فروش‌ترین برند بازار موبایل را حفظ کرده و هواوی نیز همچنان به گسترش سهم خود ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone