🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29033.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آئین رونمایی از استارت‌ آپ‌های محتوایی خانه نوآوری برگزار شد

«آیین رونمایی از استارتاپهای محتوایی خانه نوآوری» عصر دیروز، با حضور، دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سرمایه‌گذاران و جمعی استارتاپ‌ها در باغ کتاب تهران برگزار شد. در این ...

«آیین رونمایی از استارتاپهای محتوایی خانه نوآوری» عصر دیروز، با حضور، دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سرمایه‌گذاران و جمعی استارتاپ‌ها در باغ کتاب - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - تهران برگزار شد. در این مراسم از سفرای محتوایی و بلاک‌چین خانه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - نوآوری معرفی و از آنها تقدیر شد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان

«مهدی صداقت» مدیر خانه نوآوری و عضو هیات مدیره شرکت تکفا در ابتدای این مراسم با اشاره به فعالیت‌های خانه نوآوری نظیر مدرسه تابستانی بلاکچین، کافه خلاقیت، کافه VR، دورهمی‌های خانه نوآوری مانند تریگ آپ و برگزاری کارگاه‌های آموزشی که هر ۶ ماه یکبار کنداکتورش تغییر پیدا می‌کند، از ۳۰ استارتاپ خانه نوآوری گفت که سه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - عدد از آنها سرمایه‌گذاری کرده و وارد بازار کار شده‌اند:

«امروز نیز چهار استارتاپ نقاشیم، اینفوگرامر، جت‌ویدیو و دوزلی بوک برای جذب سرمایه معرفی خواهند شد. بسیاری از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - دانشگاه‌ها و شرکت‌ها بعد از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - بازدید از خانه نوآوری یا دیدار ما در رویدادها، تصمیم می‌گیرند که کارجویان و کارآموزان خود را از مجموعه ما بگیرند و آنها را جذب می‌کنند. تاکنون ۷۱ کارآموز از مجموعه ما جذب سازمان‌ها شده و بیش از ۱۲۰ کارگاه آموزشی نیز در خانه نوآوری برگزار شده است.»

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان

صداقت با اعلام اینکه برخلاف جو عمومی که ایجاد شده، استارت آپ زدن کار بسیار سختی است و نه آسان، تاکید کرد که هر کس علاقه دارد در این حوزه فعالیت کند وارد کارزار سختی شده و بیش از پیش باید تلاش کند.

«محمدحسین سجادی نیری» دبیر کارگروه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق نیز با اشاره به تلاش‌هایی که کشورهای جهان در زمینه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - تولید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - محتوای فرهنگی و صادر کردن آن می‌کنند به چند مورد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - موفق از این موارد پرداخت و گفت:

«ترکیه را ببینید که با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - سرمایه‌گذاری در بخش سریال‌سازی خود چه کرده و یا کشوری مثل نیوزیلند که لوکیشن‌های عظیمی را تدارک دیده تا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - در آن فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت فیلمبرداری شود و تبدیل به یک منطقه پولساز برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - کشورشان شود. ژاپنی‌ها نیز به همین منوال روی محتوای فرهنگی خود تلاش می‌کنند و نگاه‌هایشان به این مقوله اقتصادی است.»

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان

نیری با اعلام اینکه در کشور ما نیز باید نگاه به محتوای فرهنگی تغییر پیدا کند، تاکید کرد که دولت در این میان باید کاری کند تا جلوی مجوزهای دست‌وپاگیر برای استارت‌ آپ‌ها گرفته شو و روند کاری آنها را تسهیل ببخشد:

«ما قصد داریم تا حمایت‌های جزیره‌ای را یکپارچه کنیم و بتوانیم محکم و جامع پشت استارت ‌آپ‌ها بایسیم تا فعالان این اکوسیستم بتوانند راحت‌تر و بدون دردسر کار خود را ادامه دهند. امروزه برای دریافت برخی مجوزها باید چندین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - بار رفت و آمد داشت و قصد داریم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - تا این معضل را تا حد امکان برطرف کنیم.»

چهار استارتاپ نقاشیم، اینفوگرامر، جت‌ویدیو و دوزلی بوک در این مراسم رونمایی و توسط بنیانگذاران آنها به حاضران معرفی شدند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان

نقاشیم، استارت آپی است که به واسطه آن می‌توان از نقاشی‌های کودکان و محتوای تولید شده توسط آنها، محصولات مختلفی مانند تی‌شرت، پوستر،عروسک،انیمیشن و ماگ ساخت.

جت‌ویدیو نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - پلتفرمی برای ساخت ویدیو تبلیغاتی سریع برای شرکت‌ها است که در عرض چند دقیقه می‌تواند با دریافت ویدیوها و عکس‌های مختلف از کاربر، آنها را ویرایش کرده و به شکل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - یک ویدیوی حرفه‌ای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - در بیاورد.

دوزلی بوک نیز در زمینه کتاب‌های شخصی‌سازی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - شده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - فعالیت می‌کند و تفاوتی که با سایر رقبای بازار دارد در این است که سیستم ارزش افزوده را به کتاب‌های شخصی خود نیز اضافه کرده و به عنوان مثال مادران و پدران می‌توانند از صدای خود به منظور قصه خوانی برای فرزندانشان استفاده کنند.

اینفوگرامر نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - بستر انجام پروژه‌های محتوای دیداری بوده و می‌تواند پروژه‌های گرافیکی گوناگونی را به دست فریلنسرهای متعدد برساند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان

گفتنیست خانه نوآوری تاکنون از طریق حمایت از استارتاپ‌ها 12 میلیارد تومان ایجاد ارزش کرده است. به گفته مسئولین این مجموعه، معیار اصلی خانه نوآوری برای جذب استارتاپ ها تیم آنها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمخاله استان گیلان - است. اصلی ترین مساله ما در انتخاب تیم ها این است که موسسان آنها توانایی تحمل میزان فشار زیاد را دارند یا نه و اینکه حوزه فعالیت آنها چه مسائلی است.

در انتهای مراسم، اعضای تیمهای استارتاپ‌های نقاشیم، جت ویدیو، اینفوگرامر و دوزلی‌بوک در بیرون از سالن برگزاری، به انتقال تجربه به دیگر فعالان استارتاپی پرداختند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone