🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29035.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آموزش تنظیم خودکار اندازه تصاویر در پروژه های پاورپوینت

پاورپوینت قادر است تا به طور خودکار اندازه‌ی تصاویر در اسلاید‌ها را مشخص کند؛ به طوری که تصویر نهایی به اندازه‌ی مناسب در هر کدام از اسلاید‌ها نمایش داده شود. اما برای تنظیم خودکار عکس ...

پاورپوینت قادر است تا به طور خودکار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اندازه‌ی تصاویر در اسلاید‌ها را مشخص کند؛ به طوری که تصویر نهایی به اندازه‌ی مناسب در هر کدام از اسلاید‌ها نمایش داده شود. اما برای تنظیم خودکار عکس در پاورپوینت نیازمند طی کردن مراحلی خاص هستیم.

در این مطلب می‌خواهیم به توضیح چگونگی انجام این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کار بپردازیم. پس همین حالا پاورپوینت را باز کنید و تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تنظیم خودکار اندازه‌ی عکس‌ها برای قرار گرفتن در یک شکل هندسی

پیش از هرچیز یک پروژه‌ی پاورپوینت جدید ایجاد کرده و سپس یک اسلاید جدید بسازید. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای این کار می‌توانید از تب Insert روی گزینه‌ی New Slide‌ کلیک کنید و یکی از نمونه‌های نمایش داده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده را انتخاب کنید. در این آموزش از گزینه‌ی Title and Content‌ استفاده شده است. علاوه بر این می‌توانید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Content Box های مختلف - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و حتی اشکال هندسی نیز به اسلاید خود اضافه کنید.

لازم به توضیح است که Content Box همان بخش‌های درون اسلاید هستند که با خط چین مشخص می‌شوند و می‌توانید با کلیک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کردن روی آن‌ها به تایپ کردن موارد مختلف و حتی درج تصاویر بپردازید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

حالا اندازه‌ی Content Box را تغییر دهید. برای این کار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کافیست روی دایره‌های کوچک موجود در حاشیه کلیک کرده و آن‌ها را به اطراف بکشید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هر زمان از اندازه‌ای که مشخص کردید رضایت داشتید روی آیکون تصاویر کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

عکس مد نظر خود برای درج در اسلاید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را بیابید و آن را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

پاورپوینت به طور اندازه‌ی تصویر انتخاب شده را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - طوری تنظیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌کند که کلیه‌ی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محتوای Content Box را در بر بگیرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هم اندازه کردن چند عکس در پاورپوینت

حال فرض - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنید بخواهید چند عکس مختلف که پیش‌تر به اسلاید اضافه شده‌اند را هم اندازه کنید. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در این آموزش با سه تصویر رو به رو هستیم که هرکدام دارای اندازه‌های منحصر به فردی هستند. برای این که آن‌ها را هم اندازه کنید باید ابتدا همه‌ی عکس‌ها را انتخاب - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایید. برای این کار کلید Ctrl روی کیبورد را نگه داشته و روی تک تک تصاویر کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از تب Format - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وارد بخش Picture Tools شوید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به بخش Size که به صورت مجزا مشخص شده است رفته و طول و عرض مد نظر خود برای تصاویر را در بخش Height - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - (به معنی طول) و Width (به معنی عرض) مشخص کنید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

باید توجه داشته باشید که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با تایپ کردن عدد در هرکدام از دو بخش یاد شده، اعداد مربوط به بخش دیگر هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تغییر می‌کند تا نسبت تصاویر به هم نخورد. بعد از آنکه کارتان به اتمام رسید متوجه می‌شوید که عکس‌ها هم اندازه شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تغییر اندازه‌ی هم زمان چند عکس در پاورپوینت

در پاورپوینت این امکان را خواهید داشت تا اندازه‌ی چند عکس مختلف را به طور همزمان تغییر دهید. این کار زمان‌هایی کاربردی است که نمی‌خواهید تصاویر هم اندازه شوند اما قصد دارید اندازه‌ی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همه‌ی تصاویر موجود در یک اسلاید را به طور همزمان تغییر دهید.

انجام این کار بسیار ساده است. کلید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Ctrl روی کیبورد را نگه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارید و سپس یکی یکی تصاویر را انتخاب کنید. بعد از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انتخاب همه‌ی تصاویر کافیست گوشه‌ی یکی از آن‌ها را با اشاره‌گر ماوس - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گرفته و آن را به سمتی بکشید. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با این کار اندازه‌ی همه‌ی تصاویر انتخاب شده به طور همزمان تغییر خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

البته - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باید به این نکته توجه داشت که بهترین راه حل برای درج تصاویر در اسلاید‌ها این است که در لحظه‌ی اضافه کردن عکس‌ها به فکر تغییر اندازه‌شان باشیم. اما به هر ترتیب بد نیست از همه‌ی امکانات نرم افزاری که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از آن استفاده می‌کنیم با خبر باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone