🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29029.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از گوشی میان رده پی اسمارت پلاس با دوربین سه گانه رونمایی کرد

شرکت هواوی امروز در سکوت خبری از تلفن هوشمند میان رده پی اسمارت پلاس (+P Smart) خود رونمایی کرد که نسخه بروزرسانی شده پی اسمارت استاندارد بوده و از ماژول دوربین سه گانه بهره می ...

شرکت هواوی امروز در سکوت خبری از تلفن هوشمند میان رده پی اسمارت پلاس (+P Smart) خود رونمایی کرد که نسخه بروزرسانی شده پی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - اسمارت استاندارد بوده و از ماژول دوربین سه گانه بهره می برد.

محصول جدید شباهت های بسیاری با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - سلف خود دارد و به یک نمایشگر تمام صفحه 6.21 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 (نسبت ابعاد 19.5:9) و بریدگی قطره ای مجهز شده و یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 10 واتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده دارد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان

پی اسمارت پلاس از دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی بهره می‌برد

در زمینه سخت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - افزار داخلی، چیپست 12 نانومتری هشت هسته ای کایرین 710 با چهار هسته A73 و چهار هسته A53 به پردازش امور پرداخته و 3 گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 آن را همراهی می کنند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - برای ذخیره سازی داده ها نیز حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده که می توان آن را تا 512 گیگابایت دیگر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - از طریق پورت کارت حافظه Micro SD ارتقا داد.

دوربین سه گانه جدید نیز با حسگرهای 24 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و 2 مگاپیکسلی عمق سنج به هوش مصنوعی هواوی مجهز شده و طبق ادعای شرکت، قادر است در لحظه، تنظیمات لازم برای بیش از 500 منظره مختلف و 22 دسته بندی متفاوت را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - تشخیص داده و در نتیجه نهایی اعمال کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان

لازم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - به ذکر است که محصول جدید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - هواوی با ضخامت 7.95 میلیمتر، 160 گرم وزن داشته و در دو رنگ آبی استارلایت و مشکی نیمه شب به بازار عرضه خواهد شد. پی اسمارت پلاس همچنین به اندروید 9 پای با پوسته Emotion UI (EMUI) 9.0 مجهز شده و از دو سیم کارت به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - صورت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - همزمان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - پشتیبانی می کند.

گفتنی است کمپانی هواوی هنوز قیمت نهایی میان رده جدید خود را مشخص نکرده اما از آنجایی که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - نسخه استاندارد پی اسمارت هم اکنون در اروپا برچسب قیمتی 250 یورویی دارد، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خرمدره استان زنجان - پیش بینی می شود پی اسمارت پلاس با قیمت حدودی 279 یورو به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone