تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13634.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی به دنبال ساماندهی یک تیم برای توسعه چیپ‌های موبایل است

شیائومی ظاهرا در حال گردآوری تیمی از متخصصان در زمینه تولید تراشه است. این تیم می‌خواهد روی توسعه تراشه برای تلفن‌های هوشمند تمرکز کند اما احتمالا اولین محصول آن‌ها یک تراشه جانبی خواهد بود. شرکت‌های ...

شیائومی ظاهرا در حال گردآوری تیمی از متخصصان در زمینه تولید تراشه است. این تیم می‌خواهد روی توسعه تراشه برای تلفن‌های هوشمند تمرکز کند اما احتمالا اولین محصول آن‌ها - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - یک تراشه جانبی خواهد بود.

شرکت‌های کمی هستند که می‌توانند برای خودشان تراشه بسازند. به گزارش چند منبع چینی، شیائومی هم می‌خواهد به جمع شرکت‌هایی مثل سامسونگ و هواوی ملحق شود. این شرکت در بازار تولید تراشه بی‌تجربه نیست و قبلا در سال ۲۰۱۷ تراشه‌ای به نام Surge S1 را معرفی کرده بود.

تراشه Surge S1 توسط خود شیائومی طراحی و تولید شد اما در محصولات پرچمدار این شرکت به کار نرفت، چون مسئولان شیائومی ترجیح می‌دادند از تراشه‌های شناخته‌ شده استفاده کنند و خطر مشکلات احتمالی را به جان نخرند. این شرکت حالا به منظور ورود مجدد به بازار، با ارائه‌کنندگان مجوزهای مالکیت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - فکری مذاکره می‌کند.

البته تولید تراشه‌های موبایل تنها برنامه مدنظر شیائومی نیست و این شرکت اخیرا برنامه تولید تراشه‌های 5G را در سر دارد. این تراشه‌ها ممکن است تا پیش از پایان سال راهی بازار شوند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران

وظیفه تولید تراشه‌های شیائومی بر دوش یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت است. شیائومی در سال ۲۰۱۴ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - شاخه‌ای به نام Beijing Songguo Electronics را تاسیس کرد که به‌صورت انحصاری روی تراشه‌های موبایل کار می‌کند.

محصولات قبلی Beijing Songguo Electronics دو تراشه به نام‌های Surge S1 و Surge C1 بوده‌اند. بنابراین آن‌ها سابقه زیادی در زمینه طراحی تراشه ندارند و عملکردشان با اپل، کوالکام و سامسونگ قابل مقایسه نیست. شیائومی همیشه در حوزه توسعه تراشه محرمانه عمل کرده و در حال حاضر هم رسما هیچ اشاره‌ای به ساخت تراشه نشده است.

با این حال، ما شیائومی را به نوآوری و آزمایش حوزه‌های جدید می‌شناسیم. این شرکت با طراحی تراشه‌ای اختصاصی برای گوشی‌های خود می‌تواند کنترل کامل نرم‌افزار و سخت‌افزار را در دست بگیرد و تجربه کاربری بهتری را در محصولاتش ارائه کند. این شرکت اخیرا نام خود را از فهرست تحریم‌های آمریکا حذف کرد و حالا می‌تواند همکاری‌های بیشتری در زمینه تولید این تراشه داشته باشد.

- تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهراب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ آیا احیانا طرفای ایستگاه راه آهن شیرگاه هم سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در ایستگاه راه آهن شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شیردل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب مرکز شما اطراف نارنج بن شیرگاه تعمیرات داره
پاسخ: بله در نارنج بن شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone