🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23217.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حمله بدافزار تبلیغاتی به یک میلیارد کاربر iOS و macOS در دو ماه

مهاجمان سایبری موفق شده اند در 6 هفته با بیش از یک میلیارد تبلیغ افزار آلوده اینترنت را بمباران کنند. هدف، کاربران iOS و macOS بوده اند و با استفاده از آسیب پذیری روز صفر ...

مهاجمان سایبری موفق شده اند در 6 هفته با بیش از یک میلیارد تبلیغ افزار آلوده اینترنت را بمباران کنند. هدف، کاربران iOS و macOS بوده اند و با استفاده از آسیب پذیری روز صفر در مرورگرهای کروم و سافاری مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

بر اساس گزارش موسسه امنیتی Confiant و به نقل از ars TECHNICA قربانیان این حمله به وبسایت های مخرب هدایت شده اند. این آسیب پذیری در مرورگر سافاری هر دو سیستم عامل iOS - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - و macOS و نیز مرورگر کروم نسخه iOS وجود داشته و اکنون رفع شده است.

در این حمله از آسیب پذیری روز صفر وب کیت استفاده شده. وب کیت موتور مرورگر مورد استفاده در سافاری است و کدهای مشترکی با بلینک (موتور مورد استفاده در کروم) دارد. آسیب پذیری مورد بحث با شماره CVE-2019-8771 شناخته می شود و به تبلیغات مرتبط به تگ های HTML به نام آی‌فریم امکان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - گذر از سد محافظتی سندباکس را می دهد

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان

حملات که تعداد آنها 1.16 میلیارد اعلام شده از 10 مرداد تا اول مهر ماه انجام شده و به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - گروه eGobbler نسبت داده می شوند. Confiant - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - در 16 مرداد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - ماه به طور خصوصی این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - آسیب پذیری را به اطلاع تیم امنیتی گوگل و اپل رسانده و مشکل در 28 شهریور ماه و با عرضه iOS 13 در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - کروم رفع شده. وصله امنیتی سافاری نیز 5 روز بعد در نسخه 13.0.1 این مرورگر برای مک او اس ارائه شده است.

محققین Confiant در فروردین ماه هم مدعی شده بودند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - که این گروه از آسیب پذیری کروم در iOS بهره برده و مسدود کننده پاپ آپ مرورگر را دور زده اند. در نهایت موفق شده بودند تنها در یک هفته 500 میلیون نشست کاربرانی از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - ایالات متحده و چندین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - کشور اروپایی را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - هدف تبلیغات تقلبی قرار دهند. آسیب پذیری مورد استفاده در این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - حمله با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - شماره CVE-2019–5840 شناخته می شد و در نهایت با عرضه گوگل کروم نسخه 75 رفع شد.

گروه eGobbler پیش از این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کامیاران استان کردستان - بر دستگاه های iOS متمرکز بود اما اخیراً ویندوز، لینوکس و مک او اس را نیز هدف قرار داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone