🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  2. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  4. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29403.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت امنیتی Touch ID به نسخه اندروید واتساپ می آید

واتس اپ در ارائه قابلیت‌های جدید برای نسخه‌های اندروید و iOS عملکرد یکسانی ندارد. اکتبر سال گذشته، اعضای تیم توسعه‌ این پیام‌رسان اعلام کردند که کار بر روی دو شیوه احراز هویت (فیس آیدی و ...

واتس اپ در ارائه قابلیت‌های جدید برای نسخه‌های اندروید و iOS عملکرد یکسانی ندارد. اکتبر سال گذشته، اعضای تیم توسعه‌ این پیام‌رسان اعلام کردند که کار بر روی دو شیوه احراز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هویت (فیس آیدی و تاچ آیدی) در اپلیکیشن را برای کاربران پلتفرم iOS آغاز کرده‌اند.تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اما از آن موقع تا امروز، مشخص نبود که مشابه همین قابلیت‌ها چه زمانی به دست کاربران اندروید می‌رسند. خوشبختانه، وبسایت WabetaInfo گزارش داده که حداقل یکی از شیوه‌های احراز هویت نسخه iOS به نسخه اندروید نیز می‌آید. Touch ID به زودی به اندرویدی‌ها اجازه می‌دهد که از طریق اثر انگشت، احراز هویت شده و بتوانند به حساب کاربری‌شان در واتس اپ وارد شوند.

گزینه اثر انگشت به محض فعال شدن در تنظیمات واتس اپ و بخش Privacy ظاهر می‌شود و هر بار که بخواهید وارد اپلیکیشن شوید، از شما درخواست اثر انگشت خواهد شد. هر چند اگر به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هر دلیلی حسگر از تشخیص اثر انگشت شما عاجز بود، همیشه می‌توانید از راه‌های معمولی (مثل وارد کردن پین کد) هم وارد حساب واتس اپ خود شوید.

به گفته تیم واتس اپ، احراز هویت به شیوه جدید نیازمند آن است که حداقل اندروید 6.0 مارشملو را روی تلفن هوشمندتان داشته باشید. برای دانلود آخرین نسخه بتای واتس اپ برای اندروید که شامل قابلیت یاد شده است می‌توانید همین حالا به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone