🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  2. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29401.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در اول اسفند از گلکسی اس 10 رونمایی می کند؛ انتشار سهوی تصویری از پرچمدار آتی

انتظار‌ها رو به پایان است و سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که اول اسفند ماه سال جاری به رونمایی از پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود خواهد پرداخت. طبق دعوت نامه‌ای که سامسونگ برای وبسایت‌های خبری ...

انتظار‌ها رو به پایان است و سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که اول اسفند ماه سال جاری به رونمایی از پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود خواهد پرداخت. طبق دعوت نامه‌ای که سامسونگ برای وبسایت‌های خبری معتبر جهانی ارسال کرده، قرار است این رونمایی در شهر سان فرانسیسکو برگزار گردد و دیجیاتو هم مشابه رسم معمول خود این رویداد را به طور زنده پوشش خواهد داد.

در دعوتنامه‌ی ارسالی می‌توان مرز خمیده‌ی دو گوشی همراه با عدد 10 را مشاهده نمود؛ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به جز این دو مورد هیچ اطلاع دیگری در رابطه با این گوشی قابل مشاهده نیست. اتفاقی که از سامسونگ بعید نبود چرا که شرکت کره‌ای علاقه‌ای به نمایش جزئیات در تیزر خود ندارد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تقریبا همزمان با ارسال این دعوتنامه‌ها به نظر می‌رسد که بلاگ سامسونگ به طور اتفاقی برای نمایش دادن رابط کاربری جدید One UI، طراحی رسمی سامسونگ گلکسی اس 10 را فاش ساخته است.

در این مقاله که به مسائل جدید و همچنین چگونگی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - استفاده از برخی ویژگی‌های رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی OneUI پرداخته شده، یکی از کاربران تیزبین متوجه وجود یک حفره در نمایشگر یکی از گوشی‌ها شد که در تصویر مورد استفاده در مقاله در شده بود. تصویری که به نظر می‌رسید مربوط به گلکسی اس 10 باشد.

از آن لحظه به بعد سامسونگ مقاله را با تصویری جدید به روز کرد اما علاقمندان موفق شدند تصاویر را به سرعت ذخیره نمایند. البته باید به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این نکته اشاره کنیم که این مقاله به بررسی نرم افزاری پرداخته و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از طرفی بسیاری از گوشی‌ها به جز پرچمداران جدید سامسونگ از این رابط کاربری بهره‌مند خواهند شد.

به هر حال به نظر می‌رسد که تایید ارتباط این تصاویر با گلکسی اس - تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 10 به همین سادگی‌ها نباشد. اما به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هر حال می‌توان به آن‌ها به چشم رندر‌هایی جدید از پرچمداران بعدی سامسونگ نگاه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone