🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
  5. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29411.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از تلویزیون پرتابل 27 اینچی خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد

ال جی همیشه به نوآوری‌هایش در حوزه تلویزیون و نمایشگرها مشهور بوده، و امسال هم طبق معمول با چند محصول نوآورانه در این حوزه به نمایشگاه CES آمده است. یکی از آن‌ها، تلویزیونی 27 اینچی ...

ال جی همیشه به نوآوری‌هایش در حوزه تلویزیون و نمایشگرها مشهور بوده، و امسال هم طبق معمول با چند محصول نوآورانه در این حوزه به نمایشگاه CES - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آمده است. یکی از آن‌ها، تلویزیونی 27 اینچی است که افراد به راحتی می‌توانند آن را با خود جابجا کنند.

تلویزیون پرتابل ال جی Neo Art Portable Monitor Display نام دارد که برای پخش تصویر و شارژ، فقط و فقط با یک کابل USB نوع C تغذیه می‌شود. همین موضوع در کنار ضخامت و وزن کم سبب شده که قابلیت حمل و جابجایی این نمایشگر بسیار بالا باشد و بتوان آن را به راحتی میان اتاق‌های یک خانه یا اداره جابجا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد.

به گفته افرادی که آن را از نزدیک تست کرده‌اند، یک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مک بوک پرو می‌تواند به طور همزمان دو عدد از این تلویزیون‌ها را تغذیه کند. هر چند که در این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وضعیت مصرف باتری بسیار بالا می‌رود و لپ‌تاپ به سرعت به شارژ مجدد احتیاج پیدا می‌کند. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با این وجود نمی‌توان کتمان کرد که تغذیه دو تلویزیون 27 اینچی از طریق یک مک بوک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خصوصیت بسیار کارآمد و تحسین برانگیزی است.

نمایشگرهای Neo Art ال جی خصوصیات سخت‌افزاری بسیار ساده‌ای دارند. پنل به کار رفته در این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نمایشگرها از نوع LCD بوده و رزولوشن 1920x1080 را ارائه می‌دهد، و خبری از اسپیکر یا وبکم در آن نیست. با این وجود می‌توان گفت که کیفیت پخش تصویر در این نمایشگرها بسیار مطلوب و ایده‌آل است.

اما در نهایت به نظر نمی‌رسد که این تلویزیون برای مصرف‌کنندگان عادی کاربرد داشته باشد. هر چند ال جی با نمایشی که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از تلویزیون رول شونده اولد 65 اینچی خود در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نمایشگاه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امسال داشت (که اعلام شد برای خرید توسط عموم روانه بازار می‌شود) هیچ بعید نیست که شاهد تولید انبوه تلویزیون پرتابل و ارائه‌اش به عنوان یک کالای مصرفی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در بازار بین المللی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone