🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29415.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کیبورد انعطاف پذیر Royole مثل کاغذ لوله می شود

حتی پیش از حضور در نمایشگاه CES 2019، شرکت Royole با ارائه گوشی تا شونده FlexPai برای مدت‌های طولانی به تیتر جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده بود؛ تلفن هوشمندی با نمایشگر امولد 7.8 اینچی انعطاف‌پذیر که ...

حتی پیش از حضور در نمایشگاه CES 2019، شرکت Royole با ارائه گوشی تا شونده FlexPai برای مدت‌های طولانی به تیتر جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده بود؛ تلفن هوشمندی با نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - امولد 7.8 اینچی انعطاف‌پذیر که پیش از رونمایی رسمی گوشی تاشوی سامسونگ آن را به مبارزه طلبیده است.

در همین راستا Royole برای هر چه محکم‌تر کردن جای پای خود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - در حوزه تکنولوژی، در نمایشگاه CES امسال با محصولات انعطاف‌پذیر جدیدی حاضر شده: نمایشگرهای تاشو، یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده، یک دسته سلفی هوشمند و در نهایت کیبوردی که می‌توانید آن را مثل یک طومار لوله کنید.

اسپیکر جدید Royole به یک نمایشگر لمسی امولد 7.8 اینچی مجهز شده که به میزان 100 درجه خمیدگی دارد. می‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - روی این صفحه خمیده سوایپ کرده و به امکاناتی مثل پخش موسیقی و تماشای فیلم دسترسی پیدا کنید. نکته عالی این که اسپیکر مذکور دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم هست که چرخش 180 درجه‌ای دارد و می‌تواند برای عکاسی و تماس تصویری استفاده شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی

همچنین تعامل با دستیارهای هوشمند الکسا و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - گوگل اسیستنت هم از دیگر قابلیت‌های برجسته این اسپیکر منحصر به فرد به شمار می‌آیند. اما کیبورد QWERTY - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - لوله شونده هم محصول جالب دیگریست که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - Royole به نمایشگاه CES امسال آورده. این کیبورد را می‌توانید روی هر سطح نرمی بگذارید و با اتصال بلوتوث، از آن برای کنترل موبایل‌تان استفاده کنید.

همچنین این کیبورد انعطاف‌پذیر قابلیت اتصال بی سیم را هم دارد و می‌توانید پس از اتمام کار، با فشردن دکمه‌ای که روی آن قرار گرفته لوله اش کرده و در جیبتان بگذارید. به ادعای شرکت سازنده باتری این کیبورد در حالت استندبای می‌تواند برای ماه‌ها استفاده دوام بیاورد. هر چند که به خاطر قطر کم تایپ کردن با آن کار چندان ساده‌ای نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی

اما در کنار محصولاتی که گفتیم، Royole یک سلفی استیک هوشمند را هم با خود به نمایشگاه CES آورده که در دور دسته، حسگرهای مولتی تاچ دارد. به لطف این حسگرها می‌توانید در یک اپلیکیشن مخصوص عکاسی به آسانی جابجا شده و به گزینه‌های مختلف برای عکاسی و ویرایش تصاویر دسترسی داشته باشید.

Royole هنوز جزئیاتی در مورد قیمت محصولاتش ارائه نکرده، با این حال اعلام نموده که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - کیبورد انعطاف‌پذیر خود را در سه ماهه دوم سال 2019 روانه بازار خواهد کرد که می‌توانید از وبسایت‌هایی همچون آمازون نسبت به خرید آن اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone