🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  5. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29408.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ربات های کمکی سامسونگ در CES 2019 معرفی شدند

شب گذشته سامسونگ طی مراسمی در CES 2019 از چندین محصول تازه از جمله تلویزیون و لپ تاپ رونمایی کرد اما در کمال تعجب باید بگوییم علاوه بر آنچه پیشتر در خبرها خواندید دیشب ربات ...

شب گذشته سامسونگ طی مراسمی در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان - CES 2019 از چندین محصول تازه از جمله تلویزیون و لپ تاپ رونمایی کرد اما در کمال تعجب باید - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان - بگوییم علاوه بر آنچه پیشتر در خبرها خواندید دیشب ربات های کمکی سامسونگ هم معرفی شدند و به این ترتیب طبقه جدیدی به گروه محصولات الکترونیکی این شرکت اضافه گردید.

در مراسم شب گذشته، پیش نمایشی از عملکرد ربات Bot Care سامسونگ ارائه شد که در واقع نوعی دستیار سلامتی است و برای کاربران مسن و افرادی طراحی شده که در منزل به کمک نیاز دارند. این ربات قادر است گزارشات کوتاهی را در رابطه با سلامتی کاربران خود ارائه کند و دارو و اقلام مورد نیاز آنها را برای بررسی علائم حیاتی شان به دستشان برساند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان

در کنار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان - این ربات محصول دیگری به نام Bot Air - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان - رونمایی شد که در واقع نوعی پایشگر کیفیت هوای منزل است. ربات دیگر Bot Retail نام دارد که در اصل برای فروشگاه ها و مراکز تجاری طراحی شده. اما علاوه بر تمامی اینها سامسونگ پیش نمایش کوتاهی از Gems را ارائه کرد که نوعی لباس رباتیک کمکی است و برای ورزشکاران طراحی شده است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قوچان استان خراسان

مراسم شب گذشته سامسونگ تا حدود زیادی به استفاده از بیکسبی در ماشین های لباسشویی ودیگر لوازم خانگی آن اختصاص پیدا کرد و در انتهای آن اشاره ای کوتاه به این ربات ها شد. با در نظر داشتن همین مساله و البته عدم ارائه اطلاعات کافی در رابطه با زمان عرضه این ربات ها میتوان اینطور پیش بینی کرد که به این زودی ها خبری از ربات های سامسونگ نی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone