🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29402.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ویکیپدیا برای پشتیبانی از زبان‌های بیشتر از گوگل ترنسلیت استفاده خواهد کرد

ویکیپدیا در این سال‌ها، با هدف افزایش اطلاعات عمومی به فعالیت‌هایش ادامه داده و یکی از چالش‌هایی که این کمپانی در این راه با آن دست و پنجه نرم می‌کند مسئله زبان است؛ خیلی‌ها انگلیسی ...

ویکیپدیا در این سال‌ها، با هدف افزایش اطلاعات عمومی به فعالیت‌هایش ادامه داده و یکی از چالش‌هایی که این کمپانی در این راه با آن دست و پنجه نرم می‌کند مسئله زبان است؛ خیلی‌ها انگلیسی بلد نیستند. برای حل این مشکل، Wikimedia Foundation به تازگی تایید کرده که در همکاری با گوگل قصد دارد تا مترجم زبان اهالی مانتن ویو را به ویکیپدیا بیاورد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - آینده‌ای نزدیک ادیتورهای ویکیپدیا می‌توانند از گوگل ترنسلیت برای ترجمه مقالات به زبان‌های مختلف استفاده کنند. البته همین الان هم ویکیپدیا یک مترجم درون سازمانی با نام Apertium دارد و تاکنون حدود 400 هزار مقاله نیز به کمک این نرم‌افزار ترجمه شده‌ است.

اما تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - مهم گوگل ترنسلیت با Apertium به پشتیبانی از زبان‌های بیشتر برمی‌گردد. گوگل ترنسلیت از 15 زبان بیشتر پشتیبانی می‌کند و هرچند هیچکدام از آن‌ها به اندازه زبان‌های مرسوم شناخته شده‌ نیستند ولی همچنان عده زیادی از آن‌ها استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - می‌کنند. مثلا زولو (Zulu - یکی از زبان‌های آفریقایی) توسط بیش از 12 میلیون نفر صحبت می‌شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی

این در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - حالیست که تنها 1000 مقاله ویکیپدیایی با این زبان در دسترس قرار دارد. البته بعد از افزودن گوگل ترنسلیت به ویکیپدیا ادیتورها همچنان می‌توانند از Apertium هم استفاده کنند؛ انتخاب به عهده خودشان گذاشته شده است. نکته اینجاست هیچکدام از این نرم افزارها قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - نیست تا یک متن را خوانا و کامل ترجمه کنند.

در واقع هر دو یک نسخه نصف و نیمه از ترجمه در اختیار ادیتور می‌دهند و او در مرحله بعد غلط‌ها را درست می‌کند. دیگر نیازی نیست از پایه تمام کارها انجام شود. قرارداد ویکیپدیا با گوگل فعلا یک ساله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - است و ویکیپدیا هم هر وقت که خواست می‌تواند آن را به پایان برساند. از طرفی اگر این همکاری موفقیت‌هایی به همراه داشته باشد، احتمالا قرارداد نیز تمدید خواهد شد.

اما یکی از نگرانی‌های که ادیتورها نسبت به این همکاری دارند، مسئله مالکیت مقالات است؛ آیا اطلاعات با گوگل به اشتراک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - گذاشته شود؟ ویکیپدیا اعلام کرده که ترجمه‌ها همچنان و مشابه بقیه مقاله‌های ویکیپدیا تحت لایسنس‌شان خواهند بود و گوگل نمی‌تواند آن‌ها را به سایتی اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone