🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  2. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  3. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29413.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید لپ تاپ فوق باریک ایسر سویفت 7 در نمایشگاه CES معرفی شد

ایسر سویفت 7، یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا نخستین بار در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. با این وجود شرکت تایوانی سازنده این لپ‌تاپ این بار در نمایشگاه CES با نسخه‌ جدید و ارتقاء یافته ...

ایسر سویفت 7، یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا نخستین بار در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. با این وجود شرکت تایوانی سازنده این لپ‌تاپ این بار در نمایشگاه CES با نسخه‌ جدید و ارتقاء یافته - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - آن حضور پیدا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - کرده است.

مدل جدید سویفت 7 نسبت به مدل سال قبل اندکی کوچک‌تر و جمع‌ و جورتر است، و طراحی فریبنده‌ و دلنشینی دارد تا طرفداران قدیمی این برند را راضی نگه دارد. حاشیه باریک و زیبای نمایشگر سویفت 7 نخستین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران

لپ‌تاپ جدید ایسر از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد که حاشیه‌ اندک، باعث می‌شود آن را بزرگتر از چیزی که هست تصور کنید. نسخه سال گذشته در لبه پایینی نمایشگر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - حاشیه نسبتا بلندی داشت که خوشبختانه در طراحی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - جدید، به طور کامل از میان برداشته شده است.

نمایشگر این لپ‌تاپ از نوع IPS و لمسی است، و روشنایی و وضوع نسبتا بالایی دارد. هر چند که رزولوشن و تراکم پیکسلی آن می‌توانست از چیزی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - که هست - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - بهتر باشد. ایسر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - در طراحی جدید تصمیم گرفته که این لپ‌تاپ را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - در کوچک‌ترین حالت ممکن بسازد، اما در عین حال موفق شده که ابعاد نمایشگر را از 13.3 اینچ به 14 افزایش بدهد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران

با این وجود، سویفت 7 با وجود داشتن ابعاد و وزن مناسب لپ‌تاپی نیست که بتوانید آن را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - به راحتی باز و بسته کنید. همچنین به تقلید از میت بوک هواوی، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - وبکم این لپ‌تاپ روی کیبورد قرار گرفته که طبق تست‌های انجام شده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - به نظر می‌رسد زاویه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - چندان مناسبی برای ویدیو چت را پوشش نمی‌دهد. هر چند نکته خوب اینجاست که در صورت عدم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نور استان مازندران - استفاده از وب‌کم، شاهد پنهان شدن خودکار آن زیر کیبورد خواهید بود.

ایسر در مورد مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ اطلاعات زیادی ارائه نکرده، اما می‌دانیم که یک پردازنده Core i7 از سری Y اینتل به عنوان قلب تپنده در آن تعبیه شده است. همچنین تاریخ عرضه این لپ‌تاپ هنوز مشخص نیست، اما به گفته ایسر قیمت پایه در زمان عرضه از 1699 دلار آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone