تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32828.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تسلا کد نرم افزار امنیتی خود را به رایگان در اختیار سایر خودرو سازان قرار می دهد

ایلان ماسک از قصد خود برای در اختیار گذاشتن کد نرم افزار امنیتی خودروهای تسلا برای سایر خودروسازان سخن گفته است. در صورتی که شرکت خودروسازی مورد بحث این موضوع را عملی کند، نرم افزار ...

ایلان ماسک از قصد خود برای در اختیار گذاشتن کد نرم افزار امنیتی خودروهای تسلا برای سایر خودروسازان سخن گفته است.

در صورتی که شرکت خودروسازی مورد بحث این موضوع را عملی کند، نرم افزار امنیتی خودروهای تسلا به صورت کد منبع باز در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اختیار هر خودروسازی قرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می گیرد تا بتوانند از آن به صورت رایگان در خودروهای خود بهره ببرند. بر اساس گفته های ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، این موضوع می تواند برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آینده خودروهای خودران بسیار مهم تلقی شود.

ماسک زمان بندی مشخصی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای این هدف تسلا اعلام نکرده، البته امیدواریم این موضوع هم مثل عقب افتادن تحویل خودروهای تسلا به تأخیر نیفتد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در صورتی که سایر شرکت های رقیب تسلا نیز رویکرد این شرکت را در پیش بگیرند، این موضوع می تواند به ایجاد یک استاندارد غیر رسمی برای خودروهای همیشه متصل منتهی شود و در نهایت به عنوان یک ابزار بازاریابی برای تولید کنندگان خودرو به کار رود.

همچنین عرضه و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استفاده از کدها توسط سایر خودرو سازها می تواند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - امنیت خودروهای همیشه متصل را بهبود دهد. در حال حاضر چه از لحاظ قانونی و چه از لحاظ فنی چارچوب های مشخص و متداول بسیار محدودی در بحث امنیت خودروهای متصل به شبکه وجود دارد. در این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مورد در برحه کنونی امنیت در بسیاری از موارد اولویت اول تلقی نمی شود.

البته باید اشاره کرد که پیش از این نیز تسلا تنها بخشی از کدهای مرتبط با نرم افزار خودروهای مدل اس و اکس را منتشر کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone