تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13660.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بازار پردازنده‌ها زیر سلطه کوالکام و مدیاتک؛ کوالکام صدرنشین

گزارش جدید استراتژی آنالتیکس نشان می‌دهد که بازار جهانی پردازنده‌ها نسبت به سال گذشته با رشد ۲۱ درصدی همراه بوده و درآمد آن در سه ماهه اول سال جاری به ۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. ...

گزارش جدید استراتژی آنالتیکس نشان می‌دهد که بازار جهانی پردازنده‌ها نسبت به سال گذشته با رشد ۲۱ درصدی همراه بوده و درآمد آن در سه ماهه اول سال جاری به ۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. همچنین کوالکام و مدیاتک بازار پردازنده‌ها را به تسخیر خود درآورده‌اند.

کوالکام با سهم درآمد ۴۰ درصدی خود و بعد از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - آن مدیاتک با ۲۶ درصد بازار پردازنده‌های گوشی‌های موبایل را به خود اختصاص - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - داده‌اند. اپل با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - سهم بازار ۲۰ درصدی رتبه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - سوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - و سامسونگ (Samsung LSI) و هواوی (های‌سیلیکون) لیست پنج فروشنده برتر را کامل می‌کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران

همچنین گزارش اضافه می‌کند که سهم پردازنده‌های ۵G در بین تمام پردازنده‌های گوشی‌های موبایلی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - که طی سه ماهه اول سال جاری عرضه شده‌اند، ۴۱ درصد بوده است. در این میان تقاضای پردازنده‌های ۵G رده پایین مانند اسنپدراگون ۴۸۰ و دیمنسیتی ۷۰۰ بسیار بیشتر بوده زیرا به سازندگان گوشی‌های موبایل کمک می‌کند تا فناوری ۵G را در گوشی‌های پایین رده خود ارائه کنند.

با خروج اجباری هواوی و های سیلیکون از بازار پردازنده‌ها به دلیل تحریم‌های اعمال شده، کوالکام و مدیاتک بیشترین سود را بردند، زیرا میزان عرضه هر دو شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رشد دو رقمی به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - دست آورده است. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - از طرفی دیگر، بر اساس برآوردهای استراتپی آنالتیکس، میزان عرضه پردازنده‌های مربوط به گوشی‌های موبایل های سیلیکون در همین بازه زمانی ۸۸ درصد کاهش یافته است.

در آمد و میزان عرضه تراشه های اپل، سامسونگ LSI و شرکت چینی Unisoc نیز در سه ماهه اول سال جاری میلادی رشد چشمگیری داشته است. با افزایش تقاضا پس از دوران همه‌گیری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - کرونا و ظهور فناوری‌های جدیدی مانند ۵G انتظار می‌رود رشد این شرکت‌ها در طول سال جاری همچنان ادامه پیدا کند.

هواوی پیش از این آنر را فروخته بود تا به یک برند تجاری مستقل تبدیل شود و به محدودیت‌های تجاری این شرکت پایبند نباشد تا بتواند رشد خود را ادامه دهد. اکنون باید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر چمستان استان مازندران - دید آیا هواوی در آینده برای فرار از محرومیت‌ها های سیلیکون را نیز به عنوان یک شرکت تولیدکننده تراشه مستقل معرفی خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone