🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26891.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بوئینگ ۷۳۷ مکس برای پرواز ایمن به کامپیوتر دوم مجهز می‌شود

مهندسان بوئینگ راه حلی برای پرواز دوباره هواپیمای ۷۳۷ مکس پیدا کرده اند که پس از چندین سقوط مرگبار زمین‌گیر شده است. تا کنون دلایل مختلفی برای سقوط بوئینگ ۷۳۷ مکس ذکر شده اما اصلی ترین آن ...

مهندسان بوئینگ راه حلی برای پرواز دوباره هواپیمای ۷۳۷ مکس پیدا کرده اند که پس از چندین سقوط مرگبار زمین‌گیر شده است.

تا کنون دلایل مختلفی برای سقوط بوئینگ ۷۳۷ مکس ذکر شده اما اصلی ترین آن به خطاهای مرگبار در سامانه «افزایش مشخصه مانورپذیری هواپیما» یا MCAS باز می گردد. این سامانه در هواپیمای مذکور از اختیارات گسترده ای برخوردار بوده و بر اساس یک سنسور عمل می کرد. این تغییر که بی سر و صدا پیاده سازی شده بود، باعث تکان های شدید و سریع دماغه هواپیما می شد.

بوئینگ برای رفع این مشکل سنسور دوم را در این فرایند وارد کرد اما - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - ظاهرا این تغییر کافی نبوده و حالا قرار از یک کامپیوتر دوم برای پردازش دقیق تر داده ها استفاده کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران

کامپیوتر دوم قرار است برای بررسی صحت کارکرد کامپیوتر اول و به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - عنوان سیستم افزونه (Redundancy) مورد استفاده قرار بگیرد. Redundancy یا افزونگی دارای شاخه های مختلفی در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - سخت افزار و در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - نرم افزار است اما هدفی جز افزایش تحمل پذیری مجموعه ندارد. این سیستم می تواند در قالب پشتیبان به محض از کار افتادن سیستم اصلی از وضعیت آماده به کار (استندبای) خارج شده و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - کنترل را از دست بگیرد. همچنین می توان از آن به عنوان ماژول اضافه برای کنترل تغییرات ورودی و خروجی بهره برد.

نرم افزار جدید بوئینگ ۷۳۷ مکس در صورتی که گزارش کامپیوترها با هم تناقض داشته باشد، خلبان را در جریان قرار می دهد. علاوه بر این بوئینگ از سطح - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - دسترسی MCAS کاسته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - و خلبان در صورت لزوم می تواند سطح تکان های دماغه را کنترل کند.

سقوط های بوئینگ ۷۳۷ مکس و تلفات فاجعه آمیز - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - آن اعتبار این هواپیما را به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - شدت زیر سوال برده و احتمالا پشت سر گذاشتن مجد تست های ایمنی توسط آن مدت ها به طول خواهد انجامید.

 

تماشا کنید: این هتل با شبیه‌ساز پرواز بوئینگ 737 میهمانان را سرگرم می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone