🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26896.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا در حال ساخت تلفن هوشمند با پنل خورشیدی است

شیائومی اختراع جدیدی را به ثبت رسانده که نشان می دهد این کمپانی احتمالا در حال طراحی یک تلفن هوشمند جدید با پنل خورشیدی است. سایت LetsGoDigital که این پتنت را شناسایی کرده، بر اساس طرح ...

شیائومی اختراع جدیدی را به ثبت رسانده که نشان می دهد این کمپانی احتمالا در حال طراحی یک تلفن هوشمند جدید با پنل خورشیدی است.

سایت LetsGoDigital که این پتنت را شناسایی کرده، بر اساس طرح های موجود در آن رندرهایی باکیفیت از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - شمایل احتمالی گوشی طراحی کرده است. با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - نگاه کردن به رندرهای این گوشی به اولین نکته ای که بر می خوریم، صفحه نمایش با حاشیه های بسیار باریک است.

همچنین هیچ گونه حفره ای در نمایشگر به چشم نمی خورد. با توجه به اینکه در فایل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - ثبت اختراع شیائومی هیچ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - اشاره ای به حفره نمایشگر و دوربین بیرون جهنده نشده، این احتمال می رود که این گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه شود. کمپانی اوپو برای نخستین بار از این قابلیت در MWC شانگهای رونمایی کرده بود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان
آیا گوشی خورشیدی شیائومی چنین ظاهری خواهد داشت؟

همچنین اثری از حسگر اثر انگشت هم به چشم نمی خورد. نکته جالب توجه دیگر ضخامت کم گوشی با توجه به کارگیری پنل خورشیدی در پشت آن است.

این اولین بار نیست که پنل خورشیدی در تلفن های همراه به کار گرفته می شود؛ سال 2010 ال جی گوشی GD510 Pop را به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازار عرضه کرد که با تنها 11.2 میلیمتر ضخامت، باتری آن از قابلیت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - شارژ خورشیدی بهره می برد. در این گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - که با هدف کمک به طبیعت تولید شده بود، کاربر می توانست با 10 دقیقه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - قرار دادن گوشی در معرض نور خورشید، 2 دقیقه زمان مکالمه یا 180 دقیقه زمان روشن ماندن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - را افزایش دهد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان
ال جی تقریبا یک دهه پیش از پنل خورشیدی در GD510 استفاده کرده بود

باید دید کاربران چطور به گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - های خورشیدی واکنش نشان می دهند و اینکه سازندگان می توانند به شکل کاربردی از این قابلیت در محصولات خود استفاده کنند یا نه. با توجه به مصرف زیاد گوشی های امروزی و تبدیل شدن پاور بانک به یک ابزار تقریبا ضروری، احتمال اینکه این ویژگی با واکنش مثبت کاربران - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کرمانشاه استان کردستان - مواجه شود زیاد است.

هنوز نمی دانیم شیائومی چه زمانی تلفن هوشمند با پنل خورشیدی به بازار خواهد فرستاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone