تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42414.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسنشال فون قابل تعمیر نیست؛ iFixit خبر می دهد

زمانی که اندی رابین اعلام کرد به زودی نخستین موبایل اندرویدی خود یعنی «اسنشال فون» را معرفی می کند، بسیاری از کارشناسان نسبت به موفقیت این محصول در بین رقبای مطرح و سرشناس، تردید داشتند. ...

زمانی که اندی رابین اعلام کرد به زودی نخستین موبایل اندرویدی خود یعنی «اسنشال فون» را معرفی می کند، بسیاری از کارشناسان نسبت به موفقیت این محصول در بین رقبای مطرح و سرشناس، تردید داشتند.

این موبایل چندی پیش معرفی شد و با اندکی تأخیر، بالاخره از هفته گذشته به دست خریدارانش رسید و دیگران را هم ترغیب کرد تا نسبت به خریدش اقدام کنند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در نگاه اول، اسنشال فون را می توان موبایلی نامعمول و خاص دانست که نکته مثبتی به شمار می رود، اما آیا در صورت بروز مشکل می توان - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن را تعمیر کرد؟ - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وب سایت معتبر iFixit به این سؤال پاسخ می دهد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

امتیاز تعمیرپذیری اسنشال فون 1 از 10 است

این تیم حرفه ای تلاش کردند تا اجزای تشکیل دهنده موبایل - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد بحث را از هم جدا کنند، اما مشخص شد که این کار بدون آسیب رساندن به - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قطعات ممکن نیست و به همین دلیل، اسنشال فون امتیاز تعمیرپذیری 1 از 10 را دریافت کرده، یعنی عملاً قابل تعمیر نخواهد بود.

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

iFixit می گوید به - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خاطر فشردگی قطعات و استفاده زیاد از - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چسب، هرگونه تلاش برای تعمیر دستگاه - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باعث آسیب رساندن به آن خواهد - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شد. جالب است بدانید این تیم برای باز کردن اسنشال فون مجبور شدند آن را تا 50- درجه سانتیگراد منجمد کنند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

برای باز کردن اسنشال فون باید آن را منجمد کنید

باتری دستگاه - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در محلی غیر قابل دسترسی قرار گرفته و - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با چسب در جایش محکم شده، که تعویض آن را ناممکن می سازد. درگاه USB-C هم به مادربورد لحیم شده که احتمال فرسایش و خرابی در اثر استفاده زیاد را به - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همراه دارد. همچنین ماژول دوربین جلو و اسپیکر مکالمه، هردو روی یک بورد قرار گرفته - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در مجموع، اسنشال فون موبایلی قدرتمند، زیبا و مستحکم است و می توانید از آن لذت ببرید، به شرط - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اینکه خراب نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone