🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17622.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آسانژ در دادگاه استرداد با ۱۸ اتهام جدید روبرو شد؛ هشدار وکلا درباره ریسک خودکشی

بنیانگذار ویکی‌لیکس، «جولیان آسانژ» ۴۹ ساله دیروز پس از تحمل چندین ماه حبس در زندان بلمارش لندن، در دادگاه حاضر و با اتهامات جدیدی مواجه شد. آسانژ روز دوشنبه به علت اتهامات جدید در کیفرخواست ایالات ...

بنیانگذار ویکی‌لیکس، «جولیان آسانژ» ۴۹ ساله دیروز پس از تحمل چندین ماه حبس در زندان بلمارش لندن، در دادگاه حاضر و با اتهامات جدیدی مواجه شد.

آسانژ روز دوشنبه به علت اتهامات جدید در کیفرخواست ایالات متحده آمریکا دوباره در دادگاه بازداشت شد. بنیانگذار ویکی‌لیکس با ۱۸ اتهام تازه روبه‌رو شده که وی را به برنامه‌ریزی برای هک کامپیوترها و افشای اطلاعات دفاع ملی متهم می‌کنند.

در این اعلام جرم عنوان شده که آسانژ با تحلیلگر اطلاعات ارتش، «چلسی منینگ» برای دستیابی به پسورد با روش «هش» و دسترسی به کامپیوترهای وزارت دفاع آمریکا همکاری داشته است. این اتهامات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - جزئیات بیشتری درباره توطئه آسانژ و همکارانش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - در ویکی‌لیکس ارائه می‌کند. آسانژ در دادگاه تنها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - اعلام کرده که با استرداد موافقت نمی‌کند.

جولیان آسانژ که به علت انتشار صدها هزار اسناد محرمانه در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در ایالات متحده آمریکا تحت تعقیب است، با صورت تراشیده، موهای‌ کوتاه، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - کت و شلوار تیره و پیراهن سفید در دادگاه حاضر شد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

در صورتی که آسانژ مجرم شناخته شود، حداکثر به ۱۷۵ سال حبس محکوم خواهد شد. وکیل وی، «مارک سامرز» اعلام کرده که اتهامات جدید بدون هیچگونه هشدار و توضیحی مطرح شده‌اند و این به معنای آن است که آن‌ها زمانی برای آمادگی جهت پاسخگویی به آن‌ها نداشته‌اند. سامرز همچنین به مشکلات آسانژ در زمینه صحبت با وکلای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - خود اشاره داشته:

«آنچه در حال رخ دادن است، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - غیرطبیعی و ناعادلانه است و در صورت ادامه باعث ایجاد بی‌عدالتی خواهد شد.»

با وجود چنین گفته‌ای قاضی دادگاه، «Vanessa Baraitser» چنین موضوعی را رد و اعلام کرده:

«این اتهامات مواردی هستد که باید در چارچوب بررسی درخواست استرداد و نه قبل از آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - اتفاق بیفتند.»

بیرون از دادگاه هزاران نفر دست به تظاهرات زده بودند که یکی از آن‌ها، پدر آسانژ بود. وکلای جولیان آسانژ ادعا می‌کنند که این دادگاه بنابر دلایل سیاسی مورد هدف کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ قرار دارد و همچنین امکان خودکشی او را مطرح کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone