🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19233.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یخچال جدید ال‌جی با دستورات صوتی کنترل می‌شود

ال جی در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 تصمیم به رونمایی از محصولات جدید خود گرفته و پس از معرفی تلویزیون جدیدی با فناوری MiniLED، حالا این کمپانی کره‌ای ویژگی‌های نسل آینده یخچال‌های خود را ...

ال جی در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 تصمیم به رونمایی از محصولات جدید خود گرفته و پس از معرفی تلویزیون جدیدی با فناوری MiniLED، حالا این کمپانی کره‌ای ویژگی‌های نسل آینده یخچال‌های خود را اعلام کرده که شامل کنترل با فرامین صوتی می‌شود.

یخچال‌های سری «InstaView» این برند کره‌ای با ویژگی‌های متفاوت به دنبال جذب مشتریان هستند که مهم‌ترین آن، وجود بخشی شیشه‌ای برای اطلاع از محتویات درون یخچال است. حالا ال جی پا را از فراتر گذشته و فناوری‌های جدیدی را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - به این سری اضافه کرده است.

در جدیدترین یخچال ال جی با فرمان صوتی باز می‌شود و همچنین آب را به وسیله پرتو فرابنفش (UV) - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - ضدعفونی می‌کند. این دو ویژگی برای دورانی که با بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، برای برخی کاربردی خواهد بود.

ال جی در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - تاریخ ۲۲ دی ماه در نمایشگاه CES 2021 که امسال بطور مجازی برگزار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - می‌شود، به صورت کامل از یخچال جدید خود رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود از قیمت این محصول هم اطلاع پیدا کنیم.

قابلیت‌های این یخچال جدید که با دستورات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - صوتی فعال می‌شوند، از یک میکروفن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - و اسپیکر داخلی استفاده می‌کنند که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - مشابه اسپیکرهای هوشمند است. در حال حاضر نمی‌دانیم کاربران برای ارتباط با این یخچال با کدام دستیار صوتی روبه‌رو می‌شوند، با این حال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - تنها با گفتن عبارت «در یخچال را باز کن»، در آن باز می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان

شما می‌توانید از یخچال وضعیت فیلتر آب را بپرسید و برای مثال می‌توانید از «Amazon Dash» بطور خودکار یک فیلتر جدید سفارش دهید. ضدعفونی‌کننده پرتو فرابنفش درون آب سردکن این یخچال تعبیه شده و هرساعت یکبار کار می‌کند. طبق اعلام ال جی، با پرتو فرابنفش داخلی می‌توان ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌های آب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - را نابود کرد. بد نیست بدانید پرتو UV برای چشم و پوست مضر است، بنابراین احتمالا در هنگام تعمیرات بطور خودکار غیرفعال می‌شود.

این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - یخچال ال جی در کنار دستورات صوتی و همچنین ضدعفونی‌کننده آب با پرتو فرابنفش، از دیگر قابلیت‌های سری InstaView مانند «LinearCooling» هم بهره می‌برد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - طبق اعلام این کمپانی کره‌ای، ابعاد شیشه مورد استفاده در مدل‌های جدید InstaView در سال ۲۰۲۱ نسبت به گذشته ۲۳ درصد بزرگتر خواهد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سقز استان کردستان - بود.

در حال حاضر قیمت این یخچال جدید و همچنین سایر مدل‌های این سری مشخص نشده، اما انتظار می‌رود قیمتی در محدوده ۳ تا ۴ هزار دلار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اتابک نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
وقت بخیر میشه بگید دور و بر منازل سازمانی تیپ 228 سقز سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در منازل سازمانی تیپ 228 شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone