🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19237.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل نمایش ویدیوهای اینستاگرام و تیک‌تاک در صفحه نتایج جستجو را آزمایش می‌کند

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای سرچ موبایل است که ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک را در یک گالری در صفحه نتایج جستجو نمایش می‌دهد. گوگل اوایل سال ۲۰۲۰ نمایش قابلیتی به نام Short ...

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - برای سرچ موبایل است که ویدیوهای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - اینستاگرام و تیک تاک را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - در یک گالری در صفحه نتایج جستجو نمایش می‌دهد.

گوگل اوایل سال ۲۰۲۰ نمایش قابلیتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - به نام Short Videos را به طور آزمایشی در صفحه نتایج جستجو آغاز کرد. این قابلیت کلیپ‌های کوتاه از پلتفرم‌های گوگل مثل یوتیوب، رقیب هندی تیک تاک یعنی Trell و Tangi را در تب Google Discover اپ موبایل نمایش می‌داد. حال گوگل می‌خواهد این قابلیت را گسترش داده و ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - را نیز در آن نمایش دهد.

در ادامه گزارش نوشته شده که غول موتورهای جستجو می‌خواهد به کمک این قابلیت کاربران را به ماندن در پلتفرم خود تشویق کند. این قابلیت به شکل محدود و تنها برای برخی از جستجوها فعال شده و کلیپ‌ها را مشابه تصویر زیر نمایش می‌دهد:

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران

کاربر به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - کمک قابلیت مذکور پس از ضربه زدن روی ویدیو به نسخه وب اینستاگرام یا تیک تاک برده می‌شود. در گزارش تأکید شده که با وجود نصب اپلیکیشن این دو شبکه اجتماعی روی موبایل باز هم نسخه وب باز خواهد شد. ظاهراً گوگل می‌خواهد با این قابلیت کاربران را به ماندن در پلتفرم خود تشویق کند چرا که کاربران پس از تماشای ویدیو به احتمال زیاد روی دکمه بازگشت ضربه زده و به صفحه نتایج جستجو بر می‌گردند.

گوگل به طور رسمی بروزرسانی قابلیت Short Videos را تأیید نکرده، اما سخنگوی این شرکت در گفتگو با «تک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - کرانچ» آزمایش آن برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - موبایل را تأیید کرد. وی افزود این قابلیت در مراحل ابتدایی آزمایش قرار دارد و در حال حاضر برای تمام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - جستجوها نمایش داده نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone