🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19243.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ژاپن به منظور کاهش زباله فضایی اولین ماهواره چوبی دنیا را می‌سازد

شرکتی ژاپنی در همکاری با یکی از دانشگاه‌های ژاپن بدنبال توسعه اولین ماهواره چوبی دنیا تا سال ۲۰۲۳ با هدف کاهش زباله‌های فضایی است. شرکت ژاپنی Sumitomo Forestry می‌گوید تحقیقات در مورد پرورش درختان و ...

شرکتی ژاپنی در همکاری با یکی از دانشگاه‌های ژاپن بدنبال توسعه اولین ماهواره چوبی دنیا تا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - سال ۲۰۲۳ با هدف کاهش زباله‌های فضایی است.

شرکت ژاپنی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - Sumitomo Forestry می‌گوید تحقیقات در مورد پرورش درختان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - و استفاده از مواد چوبی در فضا را آغاز کرده است. این شرکت در همکاری با دانشگاه «کیوتو» می‌خواهد انواع چوب را در سخت‌ترین شرایط محیطی روی زمین آزمایش کند.

زباله‌های فضایی به یکی از مشکلات بزرگ بشر تبدیل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - شده‌اند و افزایش ارسال ماهواره‌ها به مدار زمین این مشکل را بدتر کرده است. مزیت ماهواره‌های چوبی این است که بدون تولید گازها و مواد مضر در اتمسفر می‌سوزند و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - پس از متلاشی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - شدن قطعات آنها به شکل بارش‌های خطرناک روی زمین سقوط نمی‌کنند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران

«Takao Doi»، فضانورد ژاپنی و استاد دانشگاه کیوتو که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - سال ۲۰۰۸ به ایستگاه فضایی بین المللی سفر کرده می‌گوید: «مساله نگران کننده این است که همه ماهواره‌هایی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - که دوباره وارد اتمسفر زمین می‌شوند می‌سوزند و ذرات کوچکی را در لایه بالایی اتمسفر رها می‌کنند که تا سال‌ها در آنجا باقی می‌مانند. این ذرات در نهایت روی محیط زیست زمین تأثیر منفی می‌گذارند.»

Sumitomo Forestry می‌گوید در پی توسعه مواد چوبی فوق العاده مقاوم در برابر تغییرات دمایی و نور مضر خورشید است. این شرکت از ذکر کردن نوع چوب استفاده شده خودداری کرد و گفت که «یک راز تحقیق و توسعه» است.

متخصصین به دنبال افزایش ارسال ماهواره‌ها و فضاپیماها به مدار زمین نسبت به بیشتر شدن زباله‌های فضایی و خطر سقوط آن‌ها روی زمین هشدار داده‌اند. بر اساس آمارهای مجمع جهانی اقتصاد (WEF)، نزدیک به ۶ هزار ماهواره به دور زمین گردش می‌کنند که حدود ۶۰ درصد آنها از کار افتاده (زباله فضایی) هستند.

طبق برآوردهای شرکت تحقیقاتی Euroconsult، در دهه پیش رو حدود ۹۹۰ ماهواره در هر سال روانه فضا خواهد شد؛ این یعنی تا سال ۲۰۲۸ احتمالاً حدود ۱۵ هزار ماهواره در مدار زمین خواهد بود. اسپیس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - اکس تاکنون بیش از ۹۰۰ ماهواره را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - برای راه اندازی اینترنت ماهواره‌ای روانه مدار کرده و می‌خواهد هزاران - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - ماهواره دیگر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رویان استان مازندران - را نیز به مدار بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازدانه نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
سلام و عرض ادب آیا جسارتا اطراف حسین آباد رویان تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در حسین آباد شهر رویان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone