🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19238.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر رسمی از قاب‌ محافظ گلکسیS21 رویت شد

پیش از فرا رسیدن تاریخ رونمایی،‌ اولین تصاویر رسمی قاب محافظ پرچمداران سری S21 سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است. همچنین تصاویر فاش‌شده دیگری از گلکسی S21 پلاس، از نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار باریک ...

پیش از فرا رسیدن تاریخ رونمایی،‌ اولین تصاویر رسمی قاب محافظ پرچمداران سری S21 سامسونگ به اشتراک گذاشته شده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - است. همچنین تصاویر فاش‌شده دیگری از گلکسی S21 پلاس، از نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار باریک آن خبر می‌دهد.

حساب کاربری با نام «Mauri QHD» در توییتر، تصاویری از گلکسی S21 پلاس به اشتراک گذاشته که این گوشی هوشمند را با نمایشگر تخت و حاشیه‌های باریک نشان می‌دهد. باتوجه به رندرهای فاش شده به نظر می‌رسد گلکسی S21‌ پلاس، با باریک‌ترین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - حاشیه در دسترس کاربران قرار گیرد.

«ایشان آگاروال» افشاگر معروف با همکاری وب‌سایت «MySmartPrice» نخستین تصاویر رسمی قاب محافظ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - گلکسی S21 را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - منتشر کرده است. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - در بین رندرهای فاش شده، قاب‌های محافظ مدل Flip در دو طراحی به همراه فلش LED و بدون LED دیده می‌شود.

همچنین قاب‌های محافظ کوادرات نیز برای گوشی‌های هوشمند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا در بین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - قاب‌ها وجود دارد. این دو قاب محافظ کوادرات در رنگ‌های سبز (Mint) و بنفش (Viole) نمایش داده شده‌اند.

در خبرهای فاش شده قبلی به این دو ترکیب رنگ اشاره شده بود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - و اکنون نیز به نظر می‌رسد قاب محافظ این دو عضو از سری گلکسی S21 نیز با همین تنوع رنگ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - بازار عرضه خواهد شد.

در بین قاب‌های محافظی که تصاویر آن به اشتراک گذاشته شده، قاب‌های موسوم به Clear Standing نیز به همراه قاب‌های سیلیکونی و چرمی دیده می‌شوند.

همچنین قاب مخصوصی نیز برای گلکسی S21 الترا با پشتیبانی از قلم S Pen به بازار عرضه خواهد شد. با وجودی که گلکسی S21 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - الترا از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند؛ اما ظاهرا بدون قلم به فروش می‌رسد و کاربران می‌‌توانند به صورت جداگانه قلم S Pen را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone