🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36660.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هر آنچه لازم است در مورد هدست Oculus Go بدانید

در مراسم آکیلس کانکت ۴، مارک زاکربرگ خبر از هدستی داد که جایگاه مقبول میان Gear VR و Rift را پر می‌کند. این دستگاه که هدست Oculus Go (آکیلس گو) نام دارد نه نیازمند موبایلی ...

در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - مراسم آکیلس کانکت ۴، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - مارک زاکربرگ خبر از هدستی داد که جایگاه مقبول میان Gear VR و Rift را پر می‌کند. این دستگاه که هدست Oculus Go (آکیلس گو) نام دارد نه نیازمند موبایلی مجزا است (مثل Gear VR) نه سیم‌های متعدد و طویلی دارد که آن را به پی‌سی وصل کند (مثل Rift). با آن می‌توان فیلم دید، بازی کرد، دوستان را در فضای واقعیت مجازی ملاقات کرد و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - هر کار دیگری که فکرش را کنید.

هدست Oculus Go روز گذشته به صورت رسمی و با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شد و در این مطلب سعی داریم تا هر آنچه لازم است در مورد این دستگاه بدانید را به شما ارائه دهیم.

در مراسم F8 روز گذشته فیسبوک، این شرکت تایید کرد که هدست Oculus Go از همان لحظه قابل خریداری است و علاقه‌مندان به خرید آخرین دستاورد فیسبوک و شرکت آکیلس، زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به هدست نام‌برده دسترسی پیدا خواهند کرد.

هدف از توسعه این دستگاه ساده است. فیسبوک و به طور خاص شرکت Oculus - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - قصد دارند تعداد کاربرانی که از سخت افزار و نرم افزارهای واقعیت مجازی استفاده می‌کنند افزایش یابد و این امر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - زمانی محقق می‌شود که فناوری مذکور با قیمتی معقول در اختیار کاربر قرار گیرد.

هدست Oculus Go چیست؟

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان

آکیلس گو سومین هدست شرکت آکیلس است و قرار است جای خالی میان Gear VR و Oculus Rift را پر کند. یک هدست که نیازی نیست آن را با سیم‌های متعدد به پی‌سی وصل کنید یا حتی نیازی به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - قدرت سخت افزاری و باتری موبایل برای کار کردن ندارد.

به نحوی طراحی شده تا سبک باشد، فوم جدیدی دارد که روی صورت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - قرار می‌گیرد و هوا را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - عبور می‌دهد و به لطف لنزهای جدید و نمایشگر WQHD LCD بهترین وضوح تصویری که تاکنون در یک هدست واقعیت مجازی دیدید را ارائه می‌دهد.

در CES 2018 گفته شد که این دستگاه توسط شیائومی ساخته می‌شود و درون آن اسنپدراگون ۸۲۱ قرار گرفته که به عنوان یک هدست همراه و مستقل، قدرت کافی برای پردازش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - بازی‌ها و محتواهای سنگین را خواهد داشت.

اگرچه آکیلس می‌گوید هدست Oculus Go فضای خالی میان Gear VR - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - و Rift را پر می‌کند اما محصول جدید فیسبوک بیشتر نزدیک به یک Gear VR - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - است. هدستی است مستقل (یعنی درون خود کامپیوتر و نمایشگر دارد) اما هنوز هم هدستی وابسته به اندروید است. خبر خوش اینکه بسیاری از اپلیکیشن‌های Gear VR را می‌توان به وسیله این دستگاه اجرا کرد.

تفاوت میان هدست Oculus Go و Gear VR چیست؟

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان

برای شروع باید گفت که هدست Oculus Go کاملا مستقل است و نیاز به هیچ دستگاه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - جانبی دیگری از جمله موبایل و پی سی ندارد. در بازار هدست‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - پریمیوم مثل آکیلس ریفت یا اچ‌تی‌سی وایو، شما علاوه بر خرید یک هدست چند صد دلاری، باید یک کامپیوتر تقریبا هزار دلاری هم داشته باشید تا بتوانید محتوای مناسبی را دریافت کنید.

اگر گزینه‌های ارزان‌تر را هم انتخاب کنید مثل Gear VR، باز هم نیازمند یک گلکسی چند ۷۰۰-۸۰۰ دلاری هستید. هدست Oculus Go اما نیاز به هیچکدام از این موارد ندارد. قیمتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - معقول دارد و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - می‌تواند افراد بیشتری را به خرید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - متقاعد کند تا بازار یک میلیارد کاربر واقعیت مجازی بالاخره شکل بگیرد.

به جای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - قرار دادن فقط یک جک هدفون، این هدست به یک سیستم صوتی داخلی مجهز است. بدون نیاز به هدفون اضافه، این اسپیکرها درون ریل‌هایی جای خوش کرده‌اند و به شما اجازه می‌دهند صدا را به راحتی گوش دهید.

البته اگر هم مایل باشید از هدفون‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - پیشرفته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - خودتان استفاده کنید، می‌توانید از جک هدفون ۳.۵ میلی متری موجود روی دستگاه بهره ببرید. روی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - هدست Oculus Go یک کنترلر قرار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - گرفته که مشابه کنترلر Gear VR است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان

بنابراین سازندگان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها می‌توانند برای هر دو دستگاه یک محصول مشترک بسازند. بنابراین بسیاری از اپ‌ها و بازی‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - ساخته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - شده تاکنون برای Gear VR از همین حالا روی هدست Oculus Go نیز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - در دسترس است که این یعنی آکیلس گو در ابتدای مسیر بسیار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - دست پری دارد.

البته همه بازی‌های Gear VR روی آکیلس قابل اجرا نیست ولی با وجود مجموعه‌ای بیش از ۱۰۰۰ بازی، احتمالا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - هیچ کمبودی در محتوا احساس نخواهید کرد.

کنترلر آن، مثل کنترلر Gear VR از سه درجه آزادی (DoF) بهره برده. این نکته از این جهت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - قابل ذکر است که خود هدست هم از همین مشخصات پشتیبانی می‌کند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - در حالی که این مشخصه برای Oculus Rift تا ۶ درجه آزادی افزایش یافته.

هیچ تاچ‌پدی در کناره‌های هدست تعبیه نشده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - فقط دو دکمه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - روی هدست قرار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - دارد: یکی برای کم و زیاد کردن صدا و دیگری برای روشن و خاموش کردن آن.

قیمت و زمان عرضه

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد، این دستگاه از اول ماه مه و با قیمت پایه‌ی ۱۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - در قیاس با Gear VR که ۱۲۹ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - دلار قیمت دارد و نیازمند یک موبایل چند صد دلاری سامسونگ است، هدست مستقل Oculus Go گزینه مناسبی برای استفاده عموم مردم خواهد بود که قصد ندارند هزینه‌ای نزدیک به ۱۰۰۰ دلار (و حتی بیشتر) بپردازند.

در حال حاضر دو ورژن مختلف از هدست Oculus Go قابل خریداری است:

  • هدست Oculus Go با حافظه ۳۲ گیگابایت - قیمت ۱۹۹ دلار
  • هدست Oculus Go با حافظه ۶۴ گیگابایت - - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان - قیمت ۲۴۹ دلار
- تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هرسین استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone