🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23587.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی میان رده اوپو K5 معرفی شد

همانطور که در خبرها خواندید اوپو صبح امروز از پرچمدار تازه خود به نام رینو ایس رونمایی کرد که ضمن برخورداری از امکانات سخت افزاری قدرتمند به لطف تکنولوژی شارژ سریع خود قادر است ظرف ...

همانطور که در خبرها خواندید اوپو صبح امروز از پرچمدار تازه خود به نام رینو ایس رونمایی کرد که ضمن برخورداری از امکانات سخت افزاری قدرتمند به لطف تکنولوژی شارژ سریع خود قادر است ظرف مدت سی دقیقه به صورت کامل شارژ شود. اما کنفرانس خبری اوپو صرفا به معرفی این موبایل خلاصه نشد و در جریان آن از یک گوشی میان رده تازه به نام اوپو K5 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - نیز رونمایی شد.

اوپو K5 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - چیپست اسنپدراگون 730G مجهز شده و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار سه لنز دیگر برای آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان

شرکت اوپو یک نمایشگر امولد را برای این موبایل در نظر گرفته و به پیروی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - از ترند این روزها یک اسکنر اثر انگشت را هم در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - زیر این نمایشگاه کار گذاشته است. نمایشگر ۶.۴ اینچی این گوشی نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ دارد و دوربین جلویی آن نیز درون یک بریدگی  قطره ای شکل پنهان شده و حاشیه اندکی هم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - در بخش پایینی این صفحه نمایش مشاهده می شود. به غیر از این حاشیه اندک، اوپو K5 را میتوان یک میان رده فوق العاده خواند که به ادعای شرکت سازنده اش نسبت نمایشگر به بدنه ای برابر با ۹۱ درصد دارد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان

بخش پشتی بدنه این گوشی نیز به یک پنل شیشه ای صاف و صیقلی مجهز شده و همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - ماژول دوربین چهارگانه مربعی شکل در آن خودنمایی می کند. لنز اصلی این آرایه ۶۴ مگاپیکسلی است و سنسور ۸ مگاپیکسلی الترا واید، لنز ماکرو و یک لنز عمق سنج نیز آن را همراهی می کند. اوپو پیشتر این آرایه دوربین را با همان گشودگی دهانه لنز و ابعاد پیکسلی برای گوشی ردمی X2 در نظر گرفته بود. اما انرژی مورد نیاز قطعات این گوشی از طریق باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن تامین می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - شود که به لطف تکنولوژی شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 3.0 اوپو ظرف تنها ۳۰ دقیقه تا ۶۷ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - درصد شارژ می شود.

تازه ترین میان رده اوپو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۲۶۶ دلار دارد و مدل دیگر آن با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - ۸ گیگابایت رم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۹۵ دلار و در نهایت نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن نیز ۳۵۰ دلار قیمت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - دارد. این گوشی در رنگ های سبز، سفید  آبی گرادینت از هفته آینده به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کردستان استان کردستان - بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سالومه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** کولر گازی هایر HSU-18HNF03-R2-T3 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone