🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23583.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

این چت بات با رفتار درمانی افراد مبتلا به افسردگی را معالجه می کند

شرکت سوئدی «Flow Neuroscience» با توسعه یک اپلیکیشن که نوعی چت بات (Chatbot) است به افرادی که در نوبت ویزیت شدن توسط متخصص هستند کمک می کند تا بیماری روانی خود را بهبود ببخشند. طبق ...

شرکت سوئدی «Flow Neuroscience» با توسعه یک اپلیکیشن که نوعی چت بات (Chatbot) است به افرادی که در نوبت ویزیت شدن توسط متخصص هستند کمک می کند تا بیماری روانی خود را بهبود ببخشند.

طبق گزارش موسسه خیریه مایند (Mind)، از هر چهار نفر در کشور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - انگلستان یک نفر از بیماری روانی رنج می برد. تحقیقات نشان می دهند درصد بالایی از مردم خصوصاً نوجوانان با مشکلات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - روانی دست و پنجه نرم می کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان

این مسئله سبب شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - تا بیماران روانی در صف های طولانی برای دریافت خدمات درمانی منتظر شده و مراکز درمانی همانند مرکز سلامت همگانی بریتانیا (NHS)، با مشکل خدمات دهی به موقع به بیماران مواجه شوند.

مطالعات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - مختلف نشان می دهند که تکنولوژی (خصوصاً شبکه های اجتماعی)، برای سلامت روانی کاربران مضر است. حال تکنولوژی که خود تهدیدی جدی برای سلامت روانی کاربران محسوب می شود، به یاری بیمارانی که با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می کنند شتافته است.

اپلیکیشن Flow کاربر را تشویق به شرکت کردن در گفتگوهای روزانه کرده و با ارائه پیشنهادات مختلف، ابزارهای پایش اخلاقیات، نمایش ویدیوهای مختلف برای آشنایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - بهتر با سلامت روحی، مدیتیشن و تمرینات روانی، وضعیت روحی کاربر را بهبود می بخشد.

اپلیکیشن مورد بحث توسط تیمی از روانشناسان بالینی و با بهره گیری از متخصصین یادگیری ماشینی و بر مبنای آخرین تحقیقات صورت گرفته در زمینه روان شناسی و علوم اعصاب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - توسعه داده شده است.

اپلیکیشن مذکور در 18 جلسه مواردی همچون خواب، تمرین کردن، تغذیه و مدیتیشن را از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - مهمترین عوامل کاهش افسردگی دانسته و با جمع آوری اطلاعاتی در مورد اخلاقیات بیمار، رفتار درمانی مناسب را پیشنهاد می دهد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان
اپلیکیشن Flow با تشویق کردن کاربر به شرکت در گفتگو وضعیت روانی او را بهبود می بخشد.

«Daniel Mansson»، روانشناس بالینی، مدیرعامل و هم بنیانگذار Flow در یک کنفرانس خبری در مورد این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - اپلیکیشن می گوید:

«اپلیکیشن Flow در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - هر لحظه آماده کمک رسانی به بیماران روحی است. این اپلیکیشن با مخفی کردن هویت بیمار ترس قضاوت شدن توسط دیگران را از بین می برد؛ چون بسیاری از مردم با صحبت کردن در مورد بیماری روانی خود با دیگران دچار اضطراب می شوند.»

اپ مذکور تاییدیه درمان موثر بیماری های مربوط به افسردگی را در انگلستان و اروپا کسب کرده و در همکاری با هدست مخصوص کمپانی سازنده برای درمان بیماری ها بدون نیاز به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - دارو مورد استفاده قرار می گیرد.

ژورنال های New England Journal of Medicine و British Journal of Psychiatry معتقدند محرک مغزی به کار رفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - هدست ساخت کمپانی Flow تاثیراتی مشابه با داروهای ضد پریشانی داشته اما عوارض جانی کمتری به همراه دارد.

طبق یافته های شرکت مورد بحث، 24 درصد از کاربران به کمک اپلیکیشن و هدست مذکور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - موفق به درمان کامل افسردگی خود شده اند. 41 درصد از بیماران نیز پس از شش هفته احساس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - کردند حداقل پنجاه درصد حال بهتری دارند. البته شرکت سازنده تاکید کرده که روش درمانی مذکور روی همه بیماران جوابگو نخواهد بود.

اپلیکیشن Flow - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لاهیجان استان گیلان - در حال حاضر برای سیستم عامل iOS در دسترس بوده و در ماه های آینده برای اندروید نیز منتشر خواهد شد. هدست آن نیز به قیمت 490 دلار در انگلستان قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone