تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35328.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

یوزپلنگ رباتیک MIT بدون نیاز به دوربین موانع را پشت سر می گذارد [تماشا کنید]

چیتا ۳ حتی بدون دید ماشینی هم پله ها را به سرعت طی کرده و در صورت برخورد با موانع غیر منتظره نیز به راه خود ادامه می دهد. در سال های اخیر کمپانی های ...

چیتا ۳ حتی بدون دید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ماشینی هم پله ها را به سرعت طی کرده و در صورت برخورد با موانع غیر منتظره نیز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به راه خود ادامه می دهد.

در سال های اخیر کمپانی های بزرگ سازنده چیپ نظیر انویدیا و کوالکام روی فراهم کردن دید ماشینی برای ربات ها تمرکز کرده اند با این حال گاهی اوقات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بهتر است حرکات ربات ها بر اساس قابلیت های دیگری به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جز مشاهده صورت بگیرد.

دانشگاه MIT بر اساس همین رویکرد ربات چیتا ۳ را به گونه ای توسعه داده که بدون نیاز به مشاهده محیط اطراف پله ها و موانع دیگر را پشت سر می گذارد. «سانگبای کیم»، دانشیار MIT در این باره می گوید:

دید ماشینی ممکن است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مبهم، نادرست یا کلا غیرفعال شود و از اینرو با تکیه بیش از حد به این قابلیت ربات محدود شده و حرکات آن کند می شود. بنابراین ما سعی کرده ایم حرکات این ربات بیشتر مبتنی بر لامسه مصنوعی کرده و سرعت بیشتری داشته باشد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیچیتا ۳ به منظور اجرای عملیات در مکان هایی که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای انسان خطرناک یا دور از دسترس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است، طراحی شده. به گفته کیم فعالیت های خطرناک، غیربهداشتی یا دشوار را با بهره گیری از ربات می توان به مراتب ایمن تر و با کارایی بیشتر انجام داد با این حال ربات ها در چنین مکان هایی ممکن است دید خوبی نداشته باشند. برای مثال در فاجعه نیروگاه هسته ای فوکوشیما، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تشعشعات هسته ای دوربین ربات های ارسالی را از کار انداخته بود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این تیم تحقیقاتی به همین منظور به جای دوربین، چیتا ۳ را به سنسورها و الگوریتم های شناسایی برخورد و کنترل پیش بینانه مدل مجهز کرده اند که امکان شناسایی شرایط بدنه در فضای سه بعدی، جلوگیری از سقوط و مقاومت در برابر فشار خارجی را فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone