🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37378.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی به زودی موبایل گیمینگ بلک شارک را معرفی می کند

«بلک شارک» به تازگی تأیید کرده از موبایل ویژه گیمینگ خود در 24 فروردین ماه در بیجینگ چین رونمایی خواهد کرد. کمپانی بلک شارک (به معنی کوسه سیاه) که در واقع بخشی از شرکت شیائومی ...

«بلک شارک» به تازگی تأیید کرده از موبایل ویژه گیمینگ خود در 24 فروردین ماه در بیجینگ چین رونمایی خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

کمپانی بلک شارک (به معنی کوسه سیاه) که در واقع بخشی از شرکت شیائومی است، قصد دارد موبایل های خود را تحت نام همین برند و نه شیائومی به بازار عرضه کند. به این ترتیب بالاخره شاهد نام برندی هستیم که تلفظ آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای شهروندان بسیاری از کشورها راحت تر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از شیائومی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است.

همان طور که در پوستر دعوت نامه های این مراسم دیده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می شود، قرار است این موبایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویژه بازی از چیپست اسنپدراگون بهره - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ببرد؛ چیپستی که انتظار می رود اسنپدراگون 845 باشد. همچنین احتمال می رود که این موبایل از 6 یا 8 گیگابایت رم بهره مند باشد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برای آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در نظر گرفته شده باشد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه تلفن هوشمند یاد شده به طور ویژه برای بازی طراحی شده، احتمالاً شاهد به کار گیری نمایشگری با نرخ رفرش 120 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هرتز (مشابه با موبایل گیمینگ ریزر) برای آن خواهیم بود تا به این ترتیب کاربران تجربه روان تری را در نمایش بازی ها داشته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باشند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اگر منتظر بودید موبایل ویژه بازی ریزر فون را بخرید، شاید بد نباشد کمی دست نگه دارید تا بلک شارک از تلفن هوشمند خود رونمایی کند. با توجه به سابقه شیائومی در ارائه موبایل ها با قیمت ارزان تر به بازار، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انتظار می رود تلفن هوشمند جدید بلک شارک نیز با قیمت مناسب تری نسبت به رقبایی از جمله ریزر فون به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone